حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جعبه OnePlus Ace 3 Pro را ببینید: ۱۶ گیگابایت رم و تراشه پرچمدار اسنپدراگون

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3 Pro در آینده‌ای نزدیک معرفی شود؛ هم‌اکنون تصویر جعبه این گوشی به‌بیرون درز کرده است. احتمالاً شاهد رونمایی این تلفن هوشمند در اوایل ماه جولای (اواسط تیر) خواهیم بود.

گوشی OnePlus Ace 3 Pro به‌زودی معرفی خواهد شد

سری OnePlus Ace به دلیل عملکرد قدرتمند خود شناخته می‌شوند. اما این تلفن های هوشمند، در بخش دوربین حرف زیادی برای گفتن ندارند. انتظار می‌رود که Ace 3 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به دست کاربران برسد. در حال حاضر، تصویر جعبه این دستگاه فاش شده که برخی از جزئیات آن را نشان می‌دهد.

تصویر جعبه OnePlus Ace 3 Pro

وان پلاس Ace 3 Pro دارای بسته کلاسیک قرمز رنگی است که بر روی آن نوشته ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دیده می‌شود. تصویر فاش شده، تجهیز این تلفن هوشمند به تراشه پرچمدار کوالکام را تایید می‌کند. به‌طور معمول، گوشی های میان‌رده یا پایین رده دارای باتری های پرظرفیت هستند. اما به‌نظر می‌رسد که وان پلاس تصمیم متفاوتی گرفته است. Ace 3 Pro با توجه به تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3، نیازمند باتری بزرگی خواهد بود.

اطلاعات فاش شده حاکی از تجهیز این گوشی آینده وان پلاس به باتری ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری هستند. این باتری بزرگ توسط CATL تولید خواهد شد. همان‌طور که در تلفن های هوشمند قبلی وان پلاس نیز دیده‌ایم، Ace 3 Pro دارای یک باتری دو سلولی است که هر سلول، ظرفیت ۲,۹۷۰ میلی‌آمپری دارند. ظرفیت دقیق این باتری ۵,۹۴۰ میلی‌آمپر بوده که انتظار می‌رود با عنوان ۶,۱۰۰ میلی‌آمپری معرفی شود.

همچنین، وان پلاس Ace 3 Pro از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. شایعات فاش شده حاکی از آن است که این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED LTPO با لبه های خمیده مجهز می‌شود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (به‌همراه لرزشگیر اپتیکال) داشته و برای دوربین های فوق‌عریض و ماکرو به ترتیب سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. احتمالاً گران‌قیمت‌ترین نسخه این تلفن هوشمند، با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این محصول به فریم فلزی مجهز می‌شود و در نسخه های دارای قاب پشتی شیشه‌ای، چرمی و سرامیکی عرضه خواهد شد.

طراحی شماتیک وان پلاس Ace 3 Pro فاش شد: تغییرات جزئی

نظر شما درباره OnePlus Ace 3 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی