حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxOMark باتری اوپو Find X7 Ultra منتشر شد: قرارگیری در جایگاه اول

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، تست، عمر باتری

امتیاز DxOMark باتری اوپو Find X7 Ultra منتشر شد. این تلفن هوشمند، موفق به دریافت جایگاه اول شده است. این دستگاه در بخش دوربین نیز عملکردی عالی داشت. Find X7 Ultra گوشی ضخیمی (۹.۵ میلی‌متر) محسوب می‌شود. دلیل این ضخامت زیاد، سنسور های بزرگ دوربین و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری آن است.

باتری اوپو Find X7 Ultra در تست های DxOMark عملکرد درخشانی داشته است

با توجه به امتیاز های تست باتری اوپو Find X7 Ultra توسط DxOMark، شارژدهی این گوشی در فضای داخلی، به‌ویژه هنگام تماشای ویدیو، برقراری تماس و اجرای بازی بسیار خوب است. البته عملکرد این دستگاه در بیرون از خانه و در فضای باز (در هنگام عکسبرداری، برقراری تماس و استفاده از شبکه های اجتماعی) عالی نیست. Oppo Find X7 Ultra از آداپتور ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند که باتری این دستگاه را در مدت ۳۲ دقیقه فول شارژ خواهد شد. شارژ بی‌سیم این تلفن هوشمند (با توان ۵۰ واتی) ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

شارژدهی اوپو Find X7 Ultra

شارژ اوپو فایند ایکس ۷ اولترا

۹۸ درصد از ظرفیت باتری این گوشی در ۳۰ دقیقه شارژ خواهد شد. اما حتی اگر زمان کمتری داشته باشید، میزان شارژ اوپو Find X7 Ultra تنها در مدت ۲۰ دقیقه به ۸۰ درصد خواهد رسید. طبیعتاً، همیشه دستیابی به شارژ ۱۰۰ درصد ضروری نیست، و شارژ ۸۰ درصدی دستگاه نیز برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود. باتری Oppo Find X7 Ultra در مدت ۳۲ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. البته دقت کنید که نتایج مذکور از تست های شارژ سیمی به ‌دست آمده، و در صورت استفاده از شارژر بی‌سیم مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا Find X7 Ultra شارژ شود.

سرعت شارژ Oppo Find X7 Ultra

با استفاده از شارژر بی‌سیم، باتری Find X7 Ultra در مدت ۳۰ دقیقه به ۴۳ درصد خواهد رسید؛ و در ۱ ساعت ۱۲ دقیقه ۸۰ درصد از ظرفیت آن پر می‌شود. شارژ کامل آن ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه طول می‌کشد. می‌توانید نتایج دقیق تست باتری اوپو Find X7 Ultra را در وب‌سایت DxOMark ببینید.

امتیاز DxOMark دوربین اوپو Find X7 Ultra مشخص شد: جایگاه اول برای اوپو

نظر شما درباره عملکرد شارژدهی این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی