حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y28 4G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری 6,000mAh معرفی شد

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | ویوو

گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید ویوو با نام Y28 4G معرفی شد. این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی است.

طراحی ویوو Y28 4G یادآور طراحی آیفون ۱۵ اپل است

ویوو Y28 4G دارای دارای جدید به‌سبک آیفون ۱۵ اپل است. در قاب این تلفن هوشمند، شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مربعی شکل هستیم و فریم دستگاه نیز تخت طراحی شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۸ در ۷۲۰ پیکسل است. این نمایشگر رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را در اختیار خود کاربران قرار می‌دهد.

Vivo Y28 4G

دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قابل‌مشاهده است. برای دوربین اصلی Vivo Y28 4G یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در نظر گرفته شده است. دوربین دوم از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. یک فلاش LED و چراغ Dynamic Light نیز در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. این یک حلقه LED است که می‌تواند با ریتم موسیقی در حال پخش هماهنگ شود و اعلان های دریافتی را نشان دهد. ویژگی برجسته ویوو Y28 4G، برخورداری آن از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری است. این دستگاه از درگاه USB Type-C بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

Vivo Y28 4G

گوشی اقتصادی جدید ویوو ضخامت ۸.۱ میلی‌متری و وزن ۱۹۹ گرمی دارد. این تلفن هوشمند دارای گواهی IP64 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. تراشه مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y28 4G را بر عهده دارد. این تراشه دارای دو هسته قدرتمند ARM Cortex-A75 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته کوچک‌تر Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و کارت حافظه MicroSD اشاره کرد.

قیمت Vivo Y28 4G

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، ویوو Y28 4G با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کشور سنگاپور با قیمت معادل ۱۸۶ یورو (۱۹۹ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر نمی‌دانیم که این دستگاه در بازار جهانی نیز عرضه می‌شود یا نه.

ویوو S19 و S19 Pro با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های اقتصادی ویوو چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با تلفن های هوشمند این برند را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی