حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی S24 FE سامسونگ سلام کنید! بزرگتر از S23 FE

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

آنطور که پیداست راهبرد سامسونگ از عرضه گلکسی A7x به تمرکز روی گلکسی Sx FE تغییر کرده است. امسال نیز کره‌ای‌ها به فکر عرضه نسل جدید گلکسی S FE هستند و هنوز خبری از رونمایی مدل رده بالای سری گلکسی A وجود ندارد. محصول جدید آن‌ها در رده پرچمدارهای اقتصادی با نام Galaxy S24 FE عرضه خواهد شد. اگر به این محصول علاقه دارید، به تازگی رندرهای غیررسمی آن منتشر شده است. بیاید تا به گلکسی S24 FE سامسونگ سلام کنیم!

رندرهای گلکسی S24 FE سامسونگ

سامسونگ تصمیم گرفته طراحی کلی خانواده گلکسی S24 را در این محصول نیز تکرار کند. هر چند می‌توان طراحی Galaxy S24 FE را مشابه گلکسی A55 نیز توصیف کرد.

فریم دستگاه کاملا تخت است و گوشه‌های گرد باعث می‌شود راحت‌تر در دست جای بگیرد. در این رندرها فریم ظاهری فلزی دارد. با این حال مشخص نیست که سامسونگ تصمیم دارد به مانند Galaxy A55، در گلکسی S24 FE هم از فریم فلزی استفاده کند یا خیر.

همچنین در بخش طراحی باید گفت که احتمالا سامسونگ علاقه‌ای به Key Island خود ندارد و در بخش دکمه‌های سخت‌افزاری قفل و تنظیم حجم صدا برجستگی روی فریم گلکسی اس ۲۴ ای اف دیده نمی‌شود.

گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE

آنطور که در به تصویر کشیدن این رندرها تصور شده، نمایشگر Galaxy S24 FE یک پنل ۶.۶۵ اینچی خواهد بود. ابعاد کلی این دستگاه برابر ۱۶۲ در ۷۷.۳ در ۸ میلی‌متر است.

برای مقایسه باید یادآوری کنم که گلکسی S23 FE نمایشگر ۶.۴ اینچی داشت و ابعاد کلی آن برابر ۱۵۸ در ۷۶.۵ در ۸.۲ میلی‌متر بود.

طبیعتا انتظار داریم که نمایشگر آن یک نمونه OLED با رفرش‌ریت بالا و رزلوشن +FHD باشد. درباره میزان روشنایی یا ویژگی‌های خاص نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اف‌ای اطلاعاتی در دست نیست.

گلکسی S24 FE

گلکسی S24 FE

شایعه شده که دوربین سه گانه روی قاب پشتی گلکسی S24 FE با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رهبری می‌شود. درباره ۲ دوربین دیگر اطلاعاتی نداریم اما احتمالا یک دوربین فوق عریض و یک نمونه تله‌فوتو در کنار آن قرار بگیرند.

به تازگی نیز گلکسی S24 FE سامسونگ در Geekbench مشاهده شد که خبر از به‌کارگیری نسخه ضعیف‌تر اگزینوس ۲۴۰۰ را می‌داد. این تراشه در پرچمدارهای سری گلکسی S24 استفاده شده که حضورش روی مدل FE دلگرم‌کننده خواهد بود. با این حال این‌که نسخه ضعیف‌تر آن انتخاب شود، عجیب است!

احتمال دارد که سامسونگ بخواهد نسخه اسنپدراگون گلکسی S24 FE را به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز کند. همچنین حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما چیست؟ طراحی گلکسی S24 FE سامسونگ در این رندرهای غیررسمی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)