حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برگه مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در رویداد آینده Galaxy Unpacked که قرار است در تاریخ 10 ژوئیه/20 تیر برگزار شود، نسل جدید گوشی‌های تاشو خود را معرفی خواهد کرد. ما تقریباً از قبل تمامی اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها ازجمله طراحی، مشخصات و قیمت آن‌ها را می‌دانیم. اکنون اما، یک افشاگری جدید مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 را فاش کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

یک افشاگری جدید برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 را فاش می‌کند که تمام اطلاعات فاش‌شده قبلی در مورد این گوشی را تأیید کرده است.

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

این اطلاعات که توسط Smartprix منتشر شده است، برگه مشخصات رسمی Galaxy Z Flip 6 را نشان می‌دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد این همان برگه مشخصاتی است که در وب‌سایت رسمی سامسونگ می‌بینیم. اگرچه تمامی این اطلاعات را به‌لطف افشاگری‌های پیشین می‌دانستیم، اما بار دیگر آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

طبق مشخصات رسمی فاش‌شده، نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ 6 شامل یک پنل Dynamic AMOLED 2X با وضوح +Full HD (2640×1080 پیکسل) و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود و نمایشگر کاور نیز شامل یک پنل Super AMOLED با وضوح 720 در 748 پیکسل است. سایز صفحه‌نمایش اصلی نیز 6.7 اینچ بوده و صفحه‌نمایش کاور ابعادی معادل 3.4 اینچ دارد که مشابه گلکسی زد فلیپ 5 است.

با توجه به قدرت پردازشی، برگه مشخصات رسمی Galaxy Z Flip 6 نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 بهره می‌برد. درحالی‌که چیزی در مورد رم و فضای ذخیره‌سازی اشاره نشده، اما افشاگری قبلی نشان داده است که این دستگاه در دو پیکربندی حافظه موجود خواهد بود: 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. این گوشی همچنین با One UI 6.1.1 مبتنی‌بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

در مورد دوربین، برگه مشخصات رسمی تأیید می‌کند که این گوشی دارای دو دوربین پشتی شامل یک لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی OIS و یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز فوق‌عریض خواهد بود. در جلو، یک سلفی 10 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین اصلی در پشت می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و نرخ 60 فریم‌برثانیه ضبط کند.

آخرین اسکرین‌شات همچنین گزینه‌های اتصال گلکسی زد فلیپ 6 را نشان می‌دهد. بر اساس آن، این گوشی دارای پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C، سه باند Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، GPS ،GLONASS ،Beidou ،Galileo و NFC. اکنون که طراحی، مشخصات و قیمت Galaxy Z Flip 6 منتشر شده است، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که با آرامش منتظر رونمایی رسمی از این دستگاه در تاریخ 20 تیر 1403 باشیم.

نظر شما درباره مشخصات Galaxy Z Flip 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی