حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HMD Ridge Pro با تراشه اسنپدراگون و باتری 5,500mAh از راه می‌رسد

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

به‌نظر می‌رسد که HMD در حال آماده شدن برای رونمایی از چندین تلفن هوشمند جدید است. هفته گذشته، گزارش های جداگانه‌ای نشان دادند که HMD Skyline و HMD Atlas در دست توسعه قرار دارند. هم‌اکنون، فاش شده که گوشی HMD Ridge Pro با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری از راه خواهد رسید.

گوشی HMD Ridge Pro به اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

رندر HMD Ridge Pro فاش شده که طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. در قاب پشتی این دستگاه، شاهد قرارگیری سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED هستیم. گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر می‌تواند حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

رندر HMD Ridge Pro

براساس اطلاعات فاش شده، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی HMD Ridge Pro را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم به‌علاوه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. حافظه داخلی این تلفن هوشمند از طریق کارت MicroSD قابل ارتقاء است.

همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی Ridge Pro قرار می‌گیرد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین فوق‌عریض، وضوح ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین دیگر از نوع تشخیص عمق بوده و به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، HMD Ridge Pro از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۱، NFC، وای فای ۷ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای استاندارد IP54 بوده که به معنای مقاومت در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید و در رنگ های سبز، برفی و Mocha (رنگ قابل‌مشاهده در رندر) عرضه می‌شود.

یادآوری طراحی محبوب لومیا ۹۲۰ نوکیا در HMD Skyline محتمل است

توجه داشته باشید که اطلاعات مذکور، در حد یک شایعه هستند. نمی‌توان به‌طور کامل از صحت آنها اطمینان داشت. باید منتظر انتشار اطلاعیه رسمی از سوی HMD باشیم.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی