حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه طراحی گلکسی زد فولد ۶ با زد فولد ۵ سامسونگ

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ برای گلکسی Z Fold 6 یک تغییر طراحی در نظر دارد. این تغییر در مقایسه با نسل قبلی می‌تواند قابل توجه باشد، به شکلی که در نگاه اول می‌توانید این نسل را از نسل‌های قبلی خود تمایز دهید. بیاید با هم به مقایسه طراحی گلکسی زد فولد ۶ با زد فولد ۵ سامسونگ بپردازیم.

مقایسه طراحی گلکسی زد فولد ۶

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، گلکسی زد فولد ۵ در سمت چپ و گلکسی زد فولد ۶ در سمت راست حاضر است. البته دستگاهی که به عنوان Z Fold 6 می‌بینید، ماکت بوده و محصول واقعی نیست.

طراحی این محصول در تصویر زیر بهتر دید می‌شود. گوشه‌های تیز از جمله شاخصه‌های طراحی این مدل خواهد بود. پیشتر در مدل‌های اولترا با چنین طراحی رو‌به‌رو بودیم که آن هم میراث سری گلکسی نوت بود.

Galaxy Z Fold 6

Galaxy Z Fold 6

همینطور لبه‌های فلزی دستگاه کاملا تخت بوده و دیگر خبری از خمیدگی لبه‌های آن نیست. این طراحی شاید ارگونومیک نباشد اما از نظر زیبایی برای برخی کاربران پسندیده است.

همینطور حسگراثرانگشت یکپارچه با دکمه قفل و تنظیم حجم را در این سمت دستگاه می‌بینیم.

طراحی دوربین سه‌گانه اصلی روی قاب پشتی به شکل قابل انتظار از یک دستگاه سامسونگی است. سه دوربین به صورت عمودی روی یکدیگر قرار دارند ولی جزیره برجسته بخش دوربین به صورت یکپارچه است. یعنی مانند دیگر گلکسی‌های سامسونگ هر دوربین به صورت مجزا بیرون نزده است.

نظر شما درباره طراحی احتمالا گلکسی زد فولد ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)