حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری موتورولا ریزر 50 ماه آینده از راه می‌رسد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا در حال تدارک رویداد معرفی بزرگ دیگری برای طرفداران خود است که در آن قصد دارد از سری موتورولا ریزر 50 رونمایی کند. در حالی که موتورولا سابقه خوبی در زمینه ارائه آپدیت‌های اندروید ندارد، اما نمی‌توان انکار کرد که محصولات این شرکت از سخت‌افزار بسیار مناسبی بهره می‌برند.

سری موتورولا ریزر 50 در ماه جولای معرفی خواهد شد

شایعه شده که زمان زیادی تا معرفی سری ریزر 50 باقی نمانده است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی تاشو هستید، بهتر است تا تاریخ رویداد معرفی این گوشی صبر کنید. سایت SmartPrix گزارش می‌دهد که یک منبع آگاه از برنامه‌های موتورولا گفته است که سری موتورولا ریزر 50 در ماه جولای (تیر) معرفی خواهد شد. علاوه بر موتورولا ریزر 50 معمولی، موتورولا یک مدل Ultra را نیز عرضه خواهد کرد تا سبد گوشی‌های تاشوی خود را کامل‌تر کند.

اگرچه تاریخ عرضه دقیق این گوشی‌ها مشخص نشده، اما گفته شده که هر دو در عرض چند هفته پس از معرفی رسمی، به صورت جهانی در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، درباره قیمت این محصولات نیز خبر‌های خوبی وجود دارد. بر اساس شایعات فعلی، موتورولا ریزر 50 در اروپا حدود 800 یورو قیمت خواهد داشت. مدل اولترا نیز با قیمت 1200 یورو به بازار عرضه خواهد شد. برچست قیمتی مدل اولترا، قطعا این محصول را در رده پرچمداران لوکس قرار می‌دهد، اما مدل پایه ریزر 50، قیمت رقابتی و جذابی دارد.

مشخصات سری پرچمدارهای تاشوی موتورولا

شایعه شده است که موتورولا ریزر 50 دارای چیپست مدیاتک Dimensity 7300X 5G است که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی باشد.

موتورولا ریزر 50 اولترا

موتورولا ریزر 50 اولترا

علاوه بر این گفته می‌شود که گوشی تاشوی آینده موتورولا دارای صفحه نمایش بیرونی 3.63 اینچی و صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی POLED با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. در نهایت، این میان رده تاشو احتمالاً از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

و در نهایت، به نظر می‌رسد که مدل اولترا دارای صفحه‌نمایش بیرونی 4 اینچی و صفحه نمایش داخلی مشابه 6.9 اینچی است، اما با پشتیبانی از نرخ نوسازی 165 هرتزی. یکی دیگر از تفاوت های اصلی این دو مدل، پردازنده آن‌ها می‌باشد. موتورولا ریزر 50 اولترا به پردازنده کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهر خواهد شد.

همچنین این گوشی دارای چیدمان دوربین بهتری است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی می‌باشد. جلوی گوشی نیز میزبان یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی تاشوی جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر