حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 به‌صورت غیررسمی تأیید شد: 20 تیر 1403

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

هفته‌های اخیر مملو از انتشار گمانه‌زنی‌ها و افشای اطلاعات پیرامون رویداد Unpacked تابستانی سامسونگ بوده است. طبق سنت هرساله، انتظار می‌رود این شرکت نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 خود را در این رویداد معرفی کند. سایر محصولات موردانتظار دیگر نیز شامل سری گلکسی واچ 7، گلکسی بادز 3 و گلکسی رینگ خواهد بود. تاکنون جزئیات زیادی از مشخصات و طراحی این دستگاه‌ها فاش شده است. بااین‌حال، قطعه گم‌شده پازل تاریخ برگزاری رویداد معرفی گلکسی زد فولد 6 و سایر محصولات بوده است که اکنون این مورد نیز به‌صورت غیررسمی تأیید شده است.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6

به‌تازگی افشاگر قابل اعتماد Evan Blass در شبکه اجتماعی X یک GIF از آنچه به‌نظر می‌رسد بنر رسمی Galaxy Unpacked است را به اشتراک گذاشته است که احتمالاً از وب‌سایت کره سامسونگ تهیه شده است. اگرچه این بنر درحال‌حاضر به‌صورت آنلاین قابل مشاهده نیست، اما همچنان به جزئیات رویداد آینده سامسونگ اعتبار می‌بخشد.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6

طبق این بنر، این رویداد برای 10 ژوئیه، ساعت 10 شب به‌وقت کره جنوبی، آغاز می‌شود که مطابق با 6 صبح اقیانوس آرام و 9 صبح شرقی است. نکته جالب دیگر از GIF سایه‌هایی است که جعبه چرخان درحال پخش آن نشان می‌دهد. یک سایه نماد Galaxy AI را تشکیل می‌دهد و این انتظار را تقویت می‌کند که Galaxy AI در نسخه‌های جدید تمرکز قابل‌توجهی داشته باشد. سایه دیگر شبیه برج ایفل است که با شایعات قبلی که بیان می‌کرد این رویداد در پاریس برگزار خواهد شد، مطابقت دارد.

با توجه به اینکه اکنون تنها حدود سه هفته تا برگزاری این رویداد فرصت داریم، انتظار داریم سامسونگ در هر زمانی تاریخ برگزاری رویداد آنپکد آینده خود را به‌طور رسمی اعلام کند. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد سایر محصولات نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقاء تدریجی داشته باشند، بیش از همه هیجان‌زده هستیم که درنهایت اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی رینگ در این رویداد بدست آوریم.

نظر شما درباره تاریخ برگزاری رویداد آنپکد آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی