حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S24 FE سامسونگ در Geekbench مشاهده شد: به‌کارگیری نسخه ضعیف‌تر اگزینوس ۲۴۰۰

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

سامسونگ روز های شلوغی را سپری می‌کند. این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های تاشو جدید و چندین گجت پوشیدنی جدید (مانند گلکسی رینگ، سری گلکسی بادز ۳ و…) است. سامسونگ گلکسی S24 FE نیز در دست توسعه قرار دارد. این گوشی هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

گلکسی S24 FE با اگزینوس ۲۴۰۰ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در راه است

داده های بنچمارک Geekbench، برخی از جزئیات مربوط به Galaxy S24 FE را فاش می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند، از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ سامسونگ بهره‌مند خواهد بود. این گوشی با شماره مدل SM-S721B در تست تک هسته‌ای Geekbench موفق به کسب امتیاز ۲,۰۴۷ شده است.

گلکسی اس ۲۴ اف ای در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۶,۲۸۹ را ثبت می‌کند. CPU تراشه در نظر گرفته شده برای این دستگاه دارای ۱۰ هسته بوده و مادربرد دارای شناسه s5e9945 است. لیست گیک‌بنچ تأیید می‌کند که Galaxy S24 FE نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه Exynos 2400 تأمین خواهد کرد.

داده های بنچمارک Geekbench

البته به‌نظر می‌رسد که تراشه به‌کارگرفته شده در S24 FE، با اگزینوس ۲۴۰۰ به‌کاررفته در Galaxy S24 متفاوت است. تراشه این گوشی پرچمدار سامسونگ دارای هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس ۳.۲۱ گیگاهرتز است. اما برای Galaxy S24 FE یک هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۱۱ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است. سایر مشخصات مانند پردازنده گرافیکی Xclipse 940، تغییری نکرده‌اند.

اطلاعات فاش شده، نشان می‌دهند که سامسونگ از نسخه ضعیف‌تر اگزینوس ۲۴۰۰ در گلکسی S24 FE استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X به‌ دست کاربران برسد. گران‌قیمت‌ترین نسخه گلکسی S23 FE با ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه است.

گفته می‌شود که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی Galaxy S24 FE سامسونگ از حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره‌مند خواهد بود. البته انتظار داریم که مدل ۱۲۸ گیگابایتی، از حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات شایعه شده برای S24 FE می‌توان به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و سیستم دوربین مشابه گلکسی S24 و Galaxy S23 FE اشاره کرد. انتظار نمی‌رود که طراحی این گوشی Fan Edition آینده سامسونگ، تفاوت خاصی با نسل قبل داشته باشد.

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از شارژ سریع ۲۵ واتی، به همراه شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره Galaxy S24 FE در دست نیست. انتظار می‌رود که سایر جزئیات این گوشی هوشمند، در هفته های آینده، منتشر شود.

سخت‌افزار دوربین گلکسی S24 FE سامسونگ ناامیدتان می‌کند!

نظر شما درباره سامسونگ Galaxy S24 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی