حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ FE سامسونگ رسماً معرفی شد

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

پس از تعداد بی‌شماری از افشاگری‌های اخیر، امروز سامسونگ بالاخره تصمیم گرفت Galaxy Watch FE خود را به‌صورت رسمی معرفی کند. این اولین محصول FE از خانواده گلکسی واچ است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، درحقیقت یک گلکسی واچ 4 تغییر‌نام‌یافته با عرضه مجدد محسوب می‌شود.

گلکسی واچ FE سامسونگ

Galaxy Watch FE دارای شیشه یاقوت کبود به‌عنوان محافظ نمایشگر خود است که از +Gorilla Glass DX استفاده‌شده در Watch 4 ارتقا یافته است. Watch FE همچنین تنها در یک اندازه 40 میلی‌متری موجود است و هیچ مدل 44 میلی‌متری وجود ندارد.

گلکسی واچ FE سامسونگ

گلکسی واچ FE سامسونگ

بنابراین، Galaxy Watch FE با یک قاب آلومینیومی، نمایشگر لمسی 1.2 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 396×396، تراشه اگزینوس W920، حافظه رم 1.5 گیگابایتی، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری 247 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. این ساعت همچنین سیستم‌عامل Wear OS را با رابط کاربری One UI 5 خود سامسونگ اجرا می‌کند.

گلکسی واچ FE دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، استاندارد 5ATM برای غواصی، استاندارد MIL-STD-810H برای مقاومت، بلوتوث 5.3، Wi-Fi ،NFC ،GPS/Glonass/Beidou/Galileo، سنسور BioActive سامسونگ، یک سنسور شتاب‌سنج، یک سنسور فشارسنج، یک سنسور ژیروسکوپ، یک سنسور ژئومغناطیسی و یک حسگر نور است.

شما همچنین می‌توانید بیش از 100 تمرین مختلف را با این ساعت ردیابی کنید که دارای تجزیه‌وتحلیل پیشرفته دویدن، تجزیه ضربان قلب شخصی، تجزیه‌وتحلیل ترکیب بدن و همچنین ردیابی خواب پیشرفته با نظارت بر الگوی خواب و مربیگری خواب است. اعلان ریتم نامنظم قلب نیز ریتم‌های قلبی را که نشان‌دهنده فیبریلاسیون دهلیزی است نظارت می‌کند و همچنین می‌توانید فشارخون و ECG خود را اندازه‌گیری کنید.

Galaxy Watch FE در تاریخ 24 ژوئن/4 تیر در دسترس خواهد بود و با قیمت 199 دلار در رنگ‌های مشکی، صورتی طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. مدل LTE نیز در ماه اکتبر با قیمت 249.99 دلار ارائه خواهد شد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ FE سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی