حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ 6 لو رفت: شروع از 1099 دلار

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق یک گزارش جدید، قیمت گلکسی زد فلیپ 6 درست مانند گلکسی زد فولد 6 بیش‌تر از نسل قبل خود خواهد بود. اما با وجود افزایش قیمت، انتظار می‌رود گوشی تاشوی صدفی آینده سامسونگ تنها در چند زمینه نسبت به نسل قبل خود پیشرفت کند.

قیمت گلکسی زد فلیپ 6، 100 دلار گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

اوایل امروز، افشاگر معروف، OnLeaks قیمت رسمی گلکسی زد فولد 6 را اعلام کرد، یکی از چندین دستگاهی که انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جولای(تیر و مرداد) در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود رونمایی کند. به طور خلاصه، شایعه شده است که قیمت مدل پایه گلکسی زد فولد 6، 100 دلار بیشتر از مدل قبلی خود خواهد بود. علاوه بر این، افشاگر مورد بحث، چندی پیش وزن جانشین گلکسی زد فولد 5 را نیز در میان بکسری جزئیات دیگر تشریح کرد.

OnLeaks کمی بعد طی یک پست دیگر ادعا کرد که وزن گلکسی زد فلیپ ۶، با وجود بهره مندی از باتری‌ای با 300 میلی آمپر حجم بیشتر، با نسل قبل خود برابر است. اما بر خلاف سخت‌افزار داخلی، این دو گوشی در نمای بیرونی، ظاهر یکسانی داشته و تشخیص آن‌ها از یک دیگر کار دشواری خواهد بود. سال گذشته سامسونگ با استفاده از صفحه نمایش بیرونی پوشه‌ای شکل، ظاهر جدید و زیبایی به پرچمدار تاشوی خود بخشید و منطقی است در کوتاه مدت قصدی برای باز طراحی این محصول نداشته باشد.

علاوه بر باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، گلکسی زد فلیپ ۶ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک صفحه نمایش بیرونی 3.9 اینچی(0.5 اینچ بزرگ‌تر از نسل قبل) محهز خواهد شد. صفحه نمایش اصلی نیز اندازه خود را حفظ خواهد کرد و ۶.۷ اینچ باقی خواهد ماند. در بخش دوربین نیز شاهد ارتقای رزولوشن دوربین فوق عریض از 12MP به 50MP خواهیم بود. همه این تغییرات در نهایت باعث افزایش قیمت محصول به میزان 100 دلار خواهد شد و قیمت گلکسی زد فلیپ 6 را به 1099 دلار برای مدل 256 گیگابایتی خواهد رساند. مدل 512 گیگابایتی نیز با قیمت 1219 دلار به فروش خواهد رسید.

نظر شما درباره قیمت پرچمدار تاشوی آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر