حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی ۱۵ فاش شد: تراشه قدرتمند اسنپدراگون و ۱۶ گیگابایت رم

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات شیائومی ۱۵ را به‌اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی پرچمدار آینده شیائومی، چه امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

مشخصات شیائومی ۱۵: اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و نمایشگر 1.5K

این افشاگر اطلاعات، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، مشخصات Xiaomi 15 را فاش کرده است. توجه کنید که اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، مربوط به مدل استاندارد سری شیائومی ۱۵ است و نه مدل پرو. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند مانند نسل قبل دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی باشد. البته DCS به اندازه نمایشگر این تلفن هوشمند اشاره‌ای نمی‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه به صفحه نمایشی با وضوح 1.5K و برخوردار از فناوری LTPO مجهز می‌شود.

Xiaomi 14

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 15 را بر عهده داشته باشد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی، قابل تهیه خواهد بود. این احتمالاً گران‌قیمت‌ترین نسخه Xiaomi 15 است.

برای دوربین اصلی شیائومی ۱۵، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision استفاده خواهد شد. این یک سنسور 1/1.3 اینچی است. دوربین فوق‌عریض نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین تله‌فوتو/ ماکرو این گوشی می‌تواند زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

گوشی Xiaomi 15 در دو مدل متفاوت عرضه خواهد شد

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که شیائومی ۱۵ در دو نسخه متفاوت با قاب پشتی شیشه‌ای یا چرم سازگار با محیط زیست (احتمالاً منظور همان چرم مصنوعی است) قابل تهیه خواهد بود. البته انتظار می‌رود که این دستگاه در بازار جهانی تنها در یک مدل، دارای قاب پشتی شیشه‌ای، عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی دارای سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش خواهد بود. اسپیکر های استریو، بخشی دیگر از مشخصات شیائومی ۱۵ هستند. از اسپیکر مکالمه، به‌عنوان اسپیکر دوم استفاده خواهد شد. یک موتور ویبره خوب نیز برای ایجاد بازخورد های لمسی مناسب، در نظر گرفته شده است.

می‌دانیم که سری شیائومی ۱۴ در اکتبر سال گذشته میلادی معرفی شدند. البته که مدل اولترا، کمی بعد رونمایی شد. شیائومی ۱۴ پرو هیچگاه در بازار جهانی عرضه نشد، و این شرکت تصمیم گرفت که تنها مدل های اولترا و استاندارد را در بازار جهانی عرضه کند. احتمالاً همین اتفاق برای سری Xiaomi 15 نیز خواهد افتاد. همچنین گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو، باز هم در ماه اکتبر (اوایل پاییز) رونمایی می‌شوند.

شیائومی 15 اولترا احتمالاً با بزرگترین سنسور دوربین در گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره Xiaomi 15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی