حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت روی جعبه CMF Phone 1 فاش شد: معادل ۲۴۰ دلار

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

برند CMF که زیرمجموعه Nothing محسوب می‌شود، تأیید کرده که گوشی CMF Phone 1 را به‌زودی معرفی خواهد کرد. یک میکروسایت اختصاصی نیز برای این تلفن هوشمند در وب‌سایت Flipkart وجود دارد. در حال حاضر، قیمت CMF Phone 1 به‌بیرون درز کرده است.

شاید CMF Phone 1 با قیمت حدود ۲۱۵ دلار قابل تهیه باشد

بار دیگر، اطلاعاتی درباره قیمت CMF Phone (1) منتشر شده است. گفته می‌شود که نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی با قیمت (درج شده بر روی جعبه) ۱۹,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۲۴۰ دلار) به‌دست کاربران خواهد رسید. در عمل اما این تلفن هوشمند با قیمتی کمی پایین‌تر قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه در حقیقت با قیمت ۱۸,۰۰۰ روپیه (۲۱۵ دلار) قابل تهیه باشد. حتی ممکن است این تلفن هوشمند (با آفر های ویژه) در حدود ۱۷,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۲۰۰ دلار) به‌دست خریداران برسد.

CMF Phone 1

انتظار می‌رود که CMF Phone 1 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار می‌گیرد. احتمالاً دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. طبق اطلاعات فاش شده، انتظار داریم که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده داشته باشد. رندر منتشر شده از CMF Phone (1) نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود.

ناتینگ گوشی CMF Phone 1 را رسماً تأیید کرد

چندین رندر از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده‌اند. اما نمی‌توان درباره صحت هیچکدام از آنها، به‌طور کامل اطمینان داشت. در حال حاضر تنها درباره یک موضوع به طور کامل مطمئن هستیم و آن، این است که برند CMF نه تنها برای معرفی یک گوشی هوشمند آماده می‌شود، بلکه برنامه‌ای برای رونمایی از یک ایرفون جدید را دارد. این محصول چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه TDRA شد.

نظر شما درباره CMF Phone 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی