حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با رشد اقتصادی دبی، مزایای سرمایه‌گذاری در دبی چیست؟

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

با رشد اقتصادی در دبی، فرصت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در این شهر فراهم شده است و باعث شده تا امارات به یکی از گزینه‌های ایده آل برای مهاجرت تبدیل شود. کشور امارات به‌عنوان قطب اقتصادی در خاورمیانه شناخته می‌شود. این کشور در سال‌های اخیر به رده‌های بالایی از رشد اقتصادی دست پیدا کرده و به‌واسطه ثبات اقتصادی و سیاسی که دارد فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و سودآوری فراهم کرده است.

باتوجه‌به اهمیت رشد اقتصادی برای دولت امارات، به‌منظور سهولت سرمایه‌گذاری در دبی، همه ساله قوانین بهتر و جدیدتری وضع می‌شوند. شما با سرمایه‌گذاری در این کشور می‌توانید یک سرمایه‌گذاری پرسود و امن را تجربه کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستید که با رشد اقتصادی دبی مزایای سرمایه‌گذاری در دبی چیست با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای سرمایه‌گذاری در دبی صحبت کنیم؛ بنابراین اگر شما قصد دارید در کنار اقامت دبی، یک سرمایه‌گذاری پرسود و امن را تجربه کنید؛ اما هنوز مردد هستید، ما در تصمیم‌گیری به شما کمک می‌کنیم.

اهمیت سرمایه‌گذاری در دبی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در دبی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری در این شهر در تکاپو هستند. از دلایل مهمی که سرمایه‌گذاری در دبی را به یک فرصت خوب تبدیل می‌کند می‌توانیم به رشد اقتصادی بالای این کشور و پایین‌بودن هزینه‌ انرژی در مقایسه با درآمد اشاره کنیم. همچنین عدم وجود مالیات در بیشتر موارد و ثبات اقتصادی و سیاسی این کشور، از دیگر دلایلی است که امکان یک سرمایه‌گذاری پرسود و امن را برای افراد فراهم می‌کند.

برخی افراد برای دریافت اقامت دبی به صورت دائم یا موقت برای خود یا سایر اعضای خانواده، اقدام به سرمایه‌گذاری در دبی می‌کنند و برخی نیز به دلیل مزایای بی‌شمار پاسپورت این کشور، تمایل به سرمایه‌گذاری دارند. اما در کنار این موارد، هزینه‌های گمرکی مناسب، امکان تمدید آسان اقامت موقت، تمایل دولت این کشور به ایجاد تنوع در اقتصاد و عدم نیاز به پرداخت گمرکی در بعضی از مناطق آزاد دلایل دیگری است که سرمایه‌گذاری در دبی را به یک فرصت خوب و جذاب تبدیل کرده‌ است.

مزایای سرمایه‌گذاری در دبی چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم سرمایه‌گذاری در دبی مزایای متعددی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • • اقتصاد روبه‌رشد
  • • زیرساخت‌های پیشرفته
  • • مرکز توریستی
  • • امنیت بالا
  • • معروف به شهر نوآوری
  • • سرمایه‌گذاری بدون مالیات
  • • امکان دریافت ویزای طلایی

اقتصاد روبه‌رشد

یکی از عوامل مهمی که باعث شده سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی مثل امارات تا این حد مورد توجه قرار بگیرد، رشد چشمگیر اقتصادی در این کشور است. آمار و ارقام نشان می‌دهند که شهر دبی تا چند سال آینده رونق اقتصادی فوق‌العاده مستمری را تجربه می‌کند و هرگونه سرمایه‌گذاری در این شهر باتوجه‌به امکانات عالی و اقتصاد قوی این کشور، سود زیادی را نصیب سرمایه‌گذاران خواهد کرد.

زیرساخت‌های پیشرفته

دبی شهر ساختمان‌ها و آسمان‌خراش‌های بلند است و فرودگاه بین‌المللی بزرگ این شهر عنوان ششمین فرودگاه شلوغ جهان و سریع‌ترین فرودگاه دنیا را به خود اختصاص داده است. همچنین بندر جبلعلی در این شهر، یکی از بزرگ‌ترین بنادر ساخت بشر در جهان است که ظرفیت کانتینری باری آن روزبه‌روز در حال افزایش بوده و در سال‌های آتی با رشد چشمگیری مواجه می‌شود. به همین علت اقامت دبی و سرمایه‌گذاری در این شهر به‌ویژه در بخش املاک بسیار سودمند خواهد بود. البته قبل از سرمایه‌گذاری بهتر است حتماً با مشاوره سرمایه‌گذاری دبی گفتگو داشته باشید.

مرکز توریستی

دبی یک شهر توریستی است که به‌واسطه برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری متعدد، از جمله جشنواره فیلم، جشنواره جاز دبی، رویدادهای ورزشی مانند مسابقه فرمول یک ابوظبی، گلف صحرایی دبی، مسابقات جام جهانی اسب‌دوانی و… سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سایر نقاط جهان به خود جذب می‌کند. جاذبه‌های توریستی متعدد این شهر، اهمیت اقامت دبی و سرمایه‌گذاری در آن را بیش‌ازپیش تقویت می‌کنند.

امنیت بالا

از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در دبی امنیت بالای این شهر است. دبی یکی از شهرهای امن در جهان شناخته می‌شود که نرخ جنایت و جرم در آن بسیار پایین است و سیستم حقوقی بسیار کارآمد و مناسبی دارد. همین دلایل کافی است تا سرمایه‌گذاران با اطمینان از امنیت این کشور تمایل به سرمایه‌گذاری پیدا کنند. دبی و به‌طورکلی کشور امارات یکی از کشورهای امن در جهان به شمار می‌رود و همین موضوع باعث تمایل بسیاری از مهاجران برای اخذ اقامت دبی و سرمایه‌گذاری در این شهر شده است.

معروف به شهر نوآوری

دبی شهر معماری‌ها و نوآوری‌های جدید است و همه چیز در این کشور با نگاه به آینده در پیشرفته‌ترین حالت ممکن قرار دارد؛ بنابراین تمامی امکانات لازم برای تجربه یک زندگی راحت و پایدار در این شهر برای شهروندان فراهم است. از جاده‌های جدید و پیشرفته گرفته تا آسمان‌خراش‌های بلند با بهترین نوع امکانات، رستوران‌ها و مراکز تفریحی بزرگ و مجهز، مراکز تجاری، مسکونی و… همه‌وهمه با ظاهر زیبا و مدرن و بهترین نوع تجهیزات طراحی شده‌اند. همین موضوع می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و فناوری را در هر کجای این شهر زیبا برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.

سرمایه‌گذاری بدون مالیات

یکی دیگر از هزاران مزیت سرمایه‌گذاری در دبی به‌ویژه در بخش املاک، مربوط به عدم پرداخت مالیات بر دارایی است. اگرچه در کشور امارات هم مالیات بر ارزش‌افزوده معرفی شده است. اما به لحاظ هزینه‌های کلی، هزینه آن بسیار ناچیز است و این مالیات برای خرید ملک در دبی در نظر گرفته نمی‌شود. به همین علت شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در بخش املاک، سرمایه‌گذاری پرسودی را تجربه کنید و مجبور نباشید که هر سال بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید.

دریافت ویزای طلایی

سرمایه‌گذارانی که در دبی سرمایه‌گذاری فعال داشته باشند، می‌توانند اقامت طلایی یا گلدن ویزای این کشور را دریافت کنند. این موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به ثبات این کشور اعتماد بیشتری پیدا کنند و نسبت به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر تا حد زیادی مطمئن باشند.

مراحل سرمایه‌گذاری در دبی

برای سرمایه‌گذاری باید یک برنامه درست و اصولی داشته باشید و طبق یک برنامه تعیین شده و هدفمند، سرمایه خود را در حوزه‌های مختلف ملک و املاک، بورس، خرید اوراق‌قرضه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری دبی و مواردی از این قبیل وارد کنید. قبل از هر چیزی بهتر است هدف و وضعیت فعلی خودتان را بررسی کنید. اهداف خود را از سرمایه‌گذاری تعریف کرده و سپس بر اساس این اطلاعات مبلغ مشخصی را برای سرمایه‌گذاری خود تعیین کنید.

برای داشتن یک سرمایه‌گذاری هدفمند و پرسود، حتماً به شرکت‌هایی که در حوزه مشاوره سرمایه‌گذاری دبی و اخذ اقامت طلایی امارات فعالیت می‌کنند مراجعه کنید. ما به شما شرکت قتالی را معرفی می‌کنیم. این مجموعه معتبر با پشتوانه مجوزهای لازم و معتبر از کشور امارات، به شما کمک می‌کند تا باتوجه‌به اهداف و مبلغ سرمایه‌گذاری مدنظرتان، در پروژه‌های مناسب سرمایه‌گذاری موفق و پرسود را تجربه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به مزایای سرمایه‌گذاری در دبی صحبت کردیم. همان‌طور که گفته شد ثبات اقتصادی و سیاسی کشور امارات و رشد تجاری چشمگیر این منطقه، باعث شده تا به یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی در خاورمیانه تبدیل شود. این کشور با ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری مناسب، شرایط را برای یک سرمایه‌گذاری امن و پرسود برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. همچنین افرادی که در حوزه‌های مختلف در شهر دبی سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند اقامت دبی را به صورت موقت یا دائمی دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی