حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سخت‌افزار دوربین گلکسی S24 FE سامسونگ ناامیدتان می‌کند!

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در اکتبر سال گذشته میلادی بود که Galaxy S23 FE به‌عنوان بخشی از سری گلکسی S23 معرفی شد. در حال حاضر و پس از رونمایی سری گلکسی S24، منتظر مدل FE این سری هستیم. مشخصات دوربین گلکسی S24 FE به‌بیرون درز کرده که احتمالاً باعث ناامیدی علاقه‌مندان می‌شود. انتظار می‌رود که نسل بعدی گوشی های Fan Edition سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی از راه برسد.

سنسور دوربین اصلی گلکسی S24 FE مشابه نسل قبل است

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی با اسم رمز R12 است. گلکسی S20 FE، S21 FE و S23 FE به‌ترتیب با کد R8، R9 و R11 شناخته می‌شدند. بنابراین به نظر می رسد که «R12» همان گلکسی S24 FE مورد انتظار است. با عدم وجود R10 (S22 FE) به نظر می رسد نسل بعدی (S23 FE) بر اساس سری Galaxy S22 ساخته شده است. بنابراین، S24 FE نیز می تواند بر اساس سری S23 توسعه یابد.

Galaxy S23 FE

مشخصات سخت‌افزاری دوربین گلکسی S24 FE فاش شده است. ادعا می‌شود که این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GN3 برای دوربین اصلی برخوردار خواهد بود. ISOCELL GN3 یک سنسور 1/1.57 اینچی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری است.

لازم است بدانیم که این همان سنسور به‌کارگرفته شده در گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ اف ای و گلکسی اس ۲۴ استاندارد است. بنابراین، بهبود قابلیت های تصویربرداری تنها به پردازش تصویر متکی بوده و ممکن است انتظارات بسیاری را برآورده نکند. البته این تصمیم سامسونگ قابل درک است. زیرا که گوشی های Fan Edition هرگز قرار نیست محدودیت ها را پشت سر بگذارند. با وجود آنکه در حال حاضر، تنها جزئیات دوربین اصلی Galaxy S24 FE فاش شده؛ اما انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود.

گلکسی S23 FE علاوه بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور ISOCELL GN3)، از دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض برخوردار است. تاکنون، تمامی گوشی های فن ادیشن سامسونگ به تراشه های ارتقاء یافته‌ای مجهز بودند. انتظار می‌رود که Galaxy S24 FE از تراشه اگزینوس برخوردار باشد.

سامسونگ Galaxy S24 FE به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز می‌شود 

با عدم وجود Galaxy S22 FE، سامسونگ گلکسی S23 FE از همان تراشه به‌کارگرفته شده در سری S22 برخوردار بود. اما با فقدان اگزینوس ۲۳۰۰، آیا ممکن است که سامسونگ به سراغ جدیدترین تراشه اگزینوس (Exynos 2400) برای گلکسی S24 FE برود؟ این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ برای گلکسی اس ۲۴ اف ای به سراغ کوالکام رفته و از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کند.

گلکسی S24 FE سامسونگ در دست توسعه قرار دارد

نظر شما درباره Galaxy S24 FE سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی