حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های پیکسل واچ ۳ گوگل طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهند

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

پیکسل واچ ۳، ساعت هوشمند آینده گوگل است که در ماه اکتبر (اوایل پاییز) و در کنار سری پیکسل ۹ معرفی خواهد شد. چندی پیش، شاهد افشای طراحی پیکسل ۹ بودیم. در حال حاضر، رندر های باکیفیت پیکسل واچ ۳ به‌بیرون درز کرده است که طراحی این ساعت هوشمند را به‌طور کامل و از تمامی زوایا نشان می‌دهد.

طراحی پیکسل واچ ۳ گوگل مشابه نسل قبل خواهد بود

طبق رندر های فاش شده، طراحی پیکسل واچ ۳ مشابه نسل قبل خواهد بود. بنابراین، همچنان با خرید Pixel Watch 3، همان صفحه نمایش دایره‌ای شکل بدون حاشیه با تاج چرخان را دریافت می‌کنید. این ساعت هوشمند آینده گوگل، مانند نسل قبل دارای یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود که این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم عامل Wear OS به دست خریداران برسد. رندر Pixel Watch 3، این دستگاه را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. البته انتظار داریم که این محصول، پس از معرفی در رنگ های بیشتری قابل تهیه باشد.

رندر Pixel Watch 3

طبق گفته افشاگر معروف اطلاعات یعنی OnLeaks، پیکسل واچ ۳ کمی ضخیم‌تر از Pixel Watch 2 خواهد بود. احتمالاً دلیل این ضخامت بیشتر، استفاده از باتری پرظرفیت‌تری در نسل آینده ساعت های هوشمند گوگل است. چندی پیش، پیکسل واچ ۳ در وب‌سایت های Dekra و Safety Korea مشاهده شد. داده های این دو وب‌سایت نشان دادند که ساعت هوشمند مذکور دارای باتری ۳۰۷ میلی‌آمپری خواهد بود. این کمی بزرگ‌تر از باتری به‌کارگرفته شده در پیکسل واچ ۲ (۳۰۴ میلی‌آمپر) است.

ابعاد پیکسل واچ ۳ نیز فاش شده است. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند آینده گوگل دارای ابعاد ۴۰.۷۹ در ۴۰.۷۳ در ۱۴ میلی‌متر است. برای مقایسه، پیکسل واچ ۲ دارای ابعاد ۴۱ در ۴۱ در ۱۲.۳ میلی‌متر است.

رندر Pixel Watch 3

همچنین شایعه شده است که Pixel Watch 3 این بار در دو اندازه متفاوت عرضه می‌شود. Watch 2 در یک اندازه ۴۱ میلی‌متری قابل تهیه است. بنابراین ممکن است مدل بزرگتری به نام Pixel Watch 3 Pro وجود داشته باشد. در حالی که هیچ تغییری در طراحی وجود ندارد، به احتمال زیاد شاهد ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری پیکسل واچ ۳ خواهیم بود.

گوگل پیکسل واچ ۲ با تراشه UWB و عمر باتری بهتر رسما معرفی شد

نظر شما درباره این ساعت هوشمند آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی