حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده شیائومی میکس فلیپ در دست مدیر این شرکت فاش شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی تاشو جدید با نام Mix Flip است. این اولین تلفن هوشمند تاشو Flip شیائومی خواهد بود. پس از گذشت سال ها از نمونه اولیه میکس فلیپ، که با کد argo شناخته می‌شد، سرانجام شاهد رونمایی این گوشی هوشمند خواهیم بود. تقریباً یک ماه مانده به رونمایی شیائومی میکس فلیپ، تصویر زنده این دستگاه به‌بیرون درز کرده است.

مدیر عامل شیائومی از گوشی تاشو میکس فلیپ استفاده می‌کند

تصویر زنده شیائومی میکس فلیپ، مدیرعامل این کمپانی را در حال استفاده از آن نشان می‌دهد. می‌دانیم که لی جون، مدیرعامل شیائومی، هر گوشی هوشمند جدیدی را آزمایش می‌کند. تصویر لی‌ جون در حال استفاده از Xiaomi Mix Flip فاش شده است. این گوشی هوشمند تاشو دارای ویژگی های منحصربه‌فردی خواهد بود.

تصویر زنده شیائومی میکس فلیپ

تصویر زنده Xiaomi Mix Flip

در بالا می‌توانید تصاویر فاش شده را ببینید. با توجه به ساختار این دستگاه کاملاً مشخص بوده که مدیرعامل شیائومی در حال استفاده از Mix Flip است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی هوشمند تاشو از جمله محصولاتی است که در ماه جولای به صورت رسمی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که این غول فناوری چینی در ماه جولای از تلفن های هوشمند تاشو میکس فولد ۴، میکس فلیپ و گوشی ردمی کی ۷۰ اولترا رونمایی کند.

شیائومی میکس فلیپ یک قدم به رونمایی جهانی نزدیکتر شد

نظر شما درباره گوشی های تاشو شیائومی چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند با عرضه تلفن های هوشمند تاشو جدیدی، سامسونگ را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی