حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به روزرسانی جدید ایرپاد پرو چند ژست حرکتی کاربردی به این محصول اضافه می کند

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

درست مانند سال‌های گذشته، اپل امروز در مراسم افتتاحیه WWDC 2024 از جدیدترین به روزرسانی نرم‌افزاری که برای سری فعلی هدفون‌های ایرپاد پرو خود تدارک دیده است، پرده برداری کرد.

به روزرسانی نرم‌افزاری ایرپاد پرو قرار است نحوه تعامل کاربران با سیری را تغییر دهد

به گزارش phonearena اپل در مراسم WWDC 2024 قابلیت «Siri Interactions» را معرفی کرد و کنترل‌های حرکتی جدیدی را به AirPods Pro برای تعامل با سیری به روشی خلاقانه اضافه کرد. با کمک Siri Interactions اکنون می‌توانید به سادگی سرتان به نشانه رد یا تایید برای کنترل یک سری موارد تکان دهید. این قابلیت در محیط‌های پر سر و صدا قطقاً بسیار مفید خواهد بود.

به لطف توانایی‌های یادگیری ماشینی در تراشه H2 ایرپاد پرو، قابلیت Siri Interactions به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کمک سیری تماس‌ها را مدیریت کنند، به پیام‌ها پاسخ دهند، اعلان‌ها را مدیریت کنند و کارهای مختلفی را بدون گفتن حتی یک کلمه انجام دهند.

علاوه بر این، اپل با معرفی فناوری محصور کردن صدا «Voice Isolation» مجموعه ویژگی‌های AirPods Pro را کامل‌تر کرد. این ویژگی مجدداً به تراشه H2 و یادگیری ماشینی این پردازنده وابسته است. Voice Isolation صدای شما را ایزوله می‌کند و در عین حال آن را بهبود می‌بخشد و نویزهای پس‌زمینه مانند صدای باد را حذف می‌کند. این مسئله می‌تواند تجربه برقراری تماس صوتی در محیط‌های شلوغ را شدیداً بهبود ببخشد.

کلیپ تبلیغاتی اپل برای نمایش کاربرد ژست‌های حرکتی ایرپاد پرو

Spatial Audio جدید با قابلیت ردیابی سر به هدفون‌های اپل می‌آید

علاوه بر این، Spatial Audio شخصی سازی شده جدید با قابلیت ردیابی سر وجود دارد که اکنون با بازی‌ها نیز سازگار است. قرار است که بازی Need for Speed Mobile در iOS جزو اولین بازی‌هایی باشد که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی برای AirPods (نسل سوم)، AirPods Pro و AirPods Max در دسترس خواهد بود.

کاربران AirPods Pro همچنین می‌توانند از کیفیت صدای بهبود یافته لذت ببرند و از صدای 16 بیتی 48 کیلوهرتزی برای برقراری ارتباط روان‌تر با هم تیمی‌ها و بازیکنان دیگر در بازی‌های خود استفاده کنند.

جدیدترین ویژگی‌های ایرپاد پرو قرار است پاییز امسال از طریق یک به‌روزرسانی سیستم عامل منتشر شوند. با این حال، Siri Interactions، Voice Isolation و کیفیت صدای بهبود یافته به طور انحصاری برای AirPods Pro (نسل دوم) عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید ایرپاد پرو‌های اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر