حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Genmoji اپل امکان ساخت ایموجی جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را فراهم می‌کند

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

امروز درمیان مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل که در 2024 WWDC معرفی شدند، این شرکت ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد برای هر موقعیتی یک ایموجی ایجاد کنید. اپل این ویژگی مجهز به هوش مصنوعی را Genmoji می‌نامد.

ویژگی Genmoji اپل

علی‌رغم تعداد رو‌به‌رشد ایموجی‌هایی که هر سال به iOS اضافه می‌شود، همه ما مطمئناً با چنین موقعیتی مواجه شده‌ایم که برای چیزی می‌خواهیم ایموجی داشته باشیم، اما ایموجی مخصوص آن وجود ندارد.

اپل به‌لطف iOS 18 اما، این مشکل را حل کرده است.

ویژگی Genmoji اپل

ویژگی Genmoji اپل

Genmoji یک ویژگی مبتنی‌بر Apple Intelligence است که به شما امکان می‌دهد ایموجی جدیدی برای استفاده خود ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که به‌دنبال آن هستید تایپ کنید و iOS 18 یک ایموجی جدید را برای استفاده به شما ارائه می‌دهد.

ازآنجایی‌که ایموجی‌ها درواقع کاراکترهای یونیکد هستند که روی این پلتفرم کار می‌کنند، Genmoji اپل ازنظر فنی مانند ایموجی‌های دیگر کار نمی‌کند، زیرا اگر بودند، به‌درستی در دستگاه‌های غیر اپل نمایش داده نمی‌شدند. درعوض، اپل Genmoji را با فرمت تصویر ایجاد می‌کند. این تفاوت چندانی برای کاربران ایجاد نمی‌کند، اما یک جزئیات فنی است که ارزش توجه دارد.

Genmoji برای بیان انواع احساساتی که درحال‌حاضر ایموجی‌های فعلی آن‌ها را پوشش نمی‌دهند، عالی خواهد بود و مطمئیناً توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

نظر شما درباره ویژگی Genmoji چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی