حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اصلی شیائومی ۱۵ پرو با حسگر تصویر ۱ اینچی تجهیز خواهد شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

پرچمدار آتی Xiaomi با شماره ۱۵ رونمایی خواهد شد. این محصول که قطعا متمرکز بر دوربین خواهد بود، چندین گزارش متنوع را پیرامون پیشرفت‌های لازم برای درخشش در این زمینه داشت. به تازگی شنیده شده که دوربین اصلی شیائومی ۱۵ پرو با حسگر تصویر ۱ اینچی تجهیز خواهد شد.

دوربین اصلی شیائومی ۱۵ پرو

کمتر از ۶ ماه پیش بود که شیائومی ۱۴ پرو در چین عرضه شد، اما متأسفانه در انحصار بازار داخلی چین باقی ماند و در کنار دو عضو دیگر این خانواده به بازار جهانی نرسید. به تازگی گزارشی درباره جانشین آن داریم که امیدواریم به بازار جهانی راه پیدا کند.

گزارش جدید پیرامون Xiaomi 15 Pro به ما می‌گوید که این دستگاه همچنان دارای سنسورهای 50 مگاپیکسلی خواهد بود اما در دوربین اصلی و تله فوتو، سنسورهای متفاوتی خواهند داشت.

دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision در اندازه بزرگ 1 اینچی مجهز خواهد شد که احتمالا مدل OV50K است. این نسبت به حسگر تصویر دیگر همین برند یعنی OVX9000 که در شیائومی ۱۴ پرو استفاده شده بود، پیشرفت خوبی است.

سنسور 1 اینچی OmniVision OV50K در آنر مجیک 6

سنسور 1 اینچی OmniVision OV50K در آنر مجیک 6

طبق گفته منبع خبر، حسگر OV50K هنوز به طور رسمی توسط برند امریکایی-تایوانی عرضه اومنی‌ویژن معرفی نشده است. با این حال باید جایگزین یا مشتقی از حسگر OV50H باشد که قبلاً Honor Magic6 Pro، vivo iQOO 12 و Motorola Edge 50 Ultra عملکرد خوبی داشته است.

دوربین تله فوتو مجهز به حسگر تصویر سونی IMX882 خواهد بود که یک گام رو به جلو نسبت به ISOCELL JN1 سامسونگ است. حسگر تصویر 1/1.95 اینچی سونی به طور قابل توجهی بزرگتر از سنسور 1/2.76 اینچی سامسونگ است.

این پیشرفت‌های سخت‌افزاری باید منجر به ارائه دوربین واقعاً توانمند در شیائومی 15 پرو شود. امیدواریم که در بخش نرم افزاری هم Xiaomi بتواند بهبودهای لازم را ارائه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این سخت افزار و حسگرهای تصویر برای Xiaomi 15 Pro می‌تواند انتخاب جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)