حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته گلکسی بادز ۳ پرو طراحی ایرپاد شکل این محصول را نشان می دهد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

به نظر می‌رسد سامسونگ علاوه بر ساعت هوشمند پرچمدار خود، هدفون‌های کاملا بی‌سیم پرچمدار خود را در سال جاری بازطراحی کند. یک افشای جدید نشان می‌دهد که گلکسی بادز ۳ پرو دارای طراحی دسته‌دار شبیه به سری AirPods اپل است. انتظار می‌رود این هدفون‌ بی سیم جدید در ماه جولای(تیر و مرداد) عرضه شود.

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ دارای طراحی مشابه ایرپادهای اپل است

ماه گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه هدفون‌های بی سیم نسل بعدی سامسونگ می‌توانند دارای طراحی دسته‌دار برای بهبود عمر باتری و کیفیت تماس صوتی باشند. تصاویر منتشر شده امروز، شایعات اخیر را تایید کرده است. ما تصویری از Galaxy Buds 3 Pro داریم که توسط ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای فناوری منتشر شده است.

طراحی گلکسی بادز ۳

تصویر منتشر شده از گلکسی بادز ۳ پرو توسط ایوان بلس

تصویر با یک الگوی موزاییکی پوشانده شده است که احتمالاً از حذف به دلیل قوانین DMCA(قانون حق چاپ هزاره دیجیتال) جلوگیری می‌کند. با این حال، شکل محصول هنوز مشخص است و طراحی کلی آن را آشکار می‌کند. مانند هدفون‌های بی‌سیم اپل، گلکسی بادز 3 پرو دارای دسته‌ای است که از بدنه آن پایین می‌آید. ما همچنین می‌توانیم نوک گوش سیلیکونی را ببینیم. افشای مشابهی توسط همین منبع اخیراً طراحی چندین محصول آینده سامسونگ را فاش کرد.

Galaxy Buds 3 Pro دارای باتری بزرگ‌تر، بلوتوث نسخه 5.4 و استاندارد IP57 می‌باشد

در گزارشات قبلی عنوان شده بود که این طراحی جدید به سامسونگ اجازه می‌دهد تا گلکسی بادز 3 پرو را به باتری بزرگ‌تری مجهز کند. با توجه به این تغییر گفته می‌شود که هدفون‌های جدید قادرند با یک بار شارژ حین فعال بودن ANC، شش ساعت پخش مداوم موسیقی را ارائه دهند، البته ظرفیت باتری دقیق این محصول هنوز مشخص نیست. در مقام مقایسه گلکسی بادز 2 پرو دارای یک باتری 61 میلی آمپر ساعتی است و حدود 5 ساعت دوام می‌آورد.

با کیس شارژ، هدفون‌های جدید باید در مجموع حدود 30 ساعت زمان پخش را به شما ارائه دهند که در مقایسه با ۲۵ ساعت نسل قبل، جهش قابل توجهی به شمار می‌رود. طراحی دسته‌دار نیز میکروفون‌ها را به دهان شما نزدیک‌تر می‌کند، که قاعدتاً باید بتواند وضوح صدا را در طول تماس بهبود ببخشد. علاوه بر این، به لطف یک سطح بزرگ‌تر برای کشیدن انگشت روی گلکسی بادز‌ها، استفاده از کنترل‌های روی هدفون نیز آسان‌تر خواهد بود.

پیش از این ما در ترنجی مشخصات گلکسی بادز 3 پرو را برای شما شرح داده‌ایم. هدفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ با بلوتوث نسخه 5.4 با طراحی دو درایور ارائه می‌شود. این شرکت کره‌ای استحکام این محصول را بهبود بخشیده است و آن را به استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب رسانده است. مدل قبلی دارای استاندارد IPX7 بود. معرفی رسمی این محصول در ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. اگر افشای اطلاعات دقیق باشد، یک ماه تا رویداد Unpacked بعدی سامسونگ فاصله داریم.

نظر شما درباره طراحی گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر