حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Redmi Buds 6S شیائومی با نویز کنسلینگ و قیمت ۲۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، لوازم جانبی

نه تنها شیائومی، بلکه برندهای مرتبط با آن مانند Redmi نیز در بحث لوازم جانبی تلاش ویژه‌ای دارند. به تازگی محصول جدیدی در دسته ایربادزها و توسط Redmi ارائه شده است. ایربادز Redmi Buds 6S شیائومی با نویز کنسلینگ و قیمت ۲۷ دلار می‌تواند یکی از گزینه‌های قابل توجه در بازار باشد.

ایربادز Redmi Buds 6S شیائومی

ایربادز Redmi Buds 6S از درایور بزرگ 14.2 میلی‌متری و دامنه بسیار بزرگ 0.45 میلی متری استفاده می کند. این دستگاه گواهی کیفیت صدای فوق‌العاده شفاف NetEase Cloud Audio را دریافت کرده است، بنابراین خروجی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند.

طراحی کلی آن به صورت ساقه‌ای است که البته خیلی بلند نیست. همچنین در بخشی که وارد گوش می‌شود از پلاستیک سخت استفاده شده که کاملا فضای داخل گوش را پر نمی‌کند و کمی از صدای محیط را می‌شنوید.

این محصول از کاهش نویز فعال یا ANC نیز پشتیبانی می‌کند که در ۲ سطح قال تنظیم است. برای حذف نویز در هنگان مکالمه نیز از ۲ میکروفون و پردازش هوش‌مصنوعی استفاده می‌کند. ادعا می‌شود که بادهایی با سرعت ۹ متر برثانیه را می‌تواند از تجربه مکالمه شما حذف کند.

ایربادز Redmi Buds 6S دارای افکت‌های صوتی سفارشی‌شده SoundID، بهینه‌سازی تطبیقی شنوایی ​​و صدای فضایی برای خروجی صدای متعادل است.

عملکرد صدای فضایی Redmi Buds 6S با گوشی‌های زیر سازگار است:

۱- سری ردمی K70

۲- سری شیائومی ۱۳

۳- سری شیائومی ۱۴

۴- میکس فولد ۳

عمر باتری این هدفون در صورت استفاده با کیس شارژ برابر 33 ساعت است. متاسفانه عمر باتری مستقل این ایربادزها اعلام نشد. این محصول از قابلیت Xiaomi Hyper Connect و اتصال هوشمند ۲ دستگاه پشتیبانی می کند و می‌توانید با برنامه هدفون شیائومی استفاده شود.

قیمت Redmi Buds 6S شیائومی

ایربادز Redmi Buds 6S در ۳ رنگ، سفید، سیاه و آبی عرضه می‌شود. در چین و با قیمت 199 یوان (معادل 27 دلار) برای خرید در دسترس است.

نظر شما چیست؟ این ایربادز شیائومی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)