حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت macOS 15 Sequoia رسما معرفی شد: قابلیت iPhone Mirroring

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

سیستم عامل دسکتاپی اپل یکی از قدیمی‌ترین‌های این برند امریکایی است. امشب و در کنار دیگر سیستم‌عامل‌های اپل آپدیت macOS 15 Sequoia رسما معرفی شد که قابلیت iPhone Mirroring می‌تواند نقطه برجسته آن باشد.

آپدیت macOS 15 Sequoia

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، قابلیت آیفون میرورینگ به شما اجازه می‌دهد تا محتوای آیفون خود را روی صفحه مک‌بوک (یا دیگر محصولات مک) که به آپدیت macOS 15 Sequoia مجهز شده است، ببینید و از آن استفاده نمایید.

حتی شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های آیفون خود را به صورت مجزا از نوتیفیکیشن‌های مک مدیریت کنید.

قابلیت ارسال و دریافت فایل به صورت کشیدن و رهاکردن (Drag & Drop) بین آیفون و مک شما وجود دارد. در تمام این اتصال نمایشگر آیفون شما می‌تواند خاموش و دستگاه قفل باشد.

macOS 15 Sequoia

macOS 15 Sequoia

نرم افزار Passwords اپل که قبلا در شایعات درباره آن شنیده بودیم، به macOS 15 اضافه شده است. این بخش به شما امکان می‌دهد رمزهای عبور Wi-Fi، رمزهای عبور برنامه و وب سایت، کدهای تأیید و موارد دیگر را مدیریت کنید. برنامه Passwords به لطف برنامه iCloud برای ویندوز، در این سیستم عامل نیز قابل استفاده است.

پیشرفت‌هایی در نرم‌افزارهای FreeForm، نقشه، اپل Pay و غیره نیز وجود دارد. برای مثال پیشرفت‌های iMessage اینجا هم هستند که شامل فرمت متن و ارسال پیام زمان‌بندی شده می‌شود.

شما می‌توانید در تصویر زیر، تمام ویژگی‌های جدید macOS 15 Sequoia را که در نطق اصلی WWDC24 رونمایی شد را در تصویر زیر ببینید:

آپدیت macOS 15 با قابلیت‌های جدید

آپدیت macOS 15 با قابلیت‌های جدید

بهترین ویژگی آپدیت مک‌اواس ۱۵ برای شما کدام بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)