حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر پیکسلی گلکسی زد فولد 6، زد فلیپ 6، واچ 7 اولترا و رینگ سامسونگ فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

محصولاتی که سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked ماه آینده خود در پاریس معرفی خواهد کرد، شامل گلکسی زد فولد 6، گلگسی زد فلیپ 6، سری گلکسی واچ 7 و گلکسی رینگ خواهد بود که تمامی این دستگاه‌ها به‌تازگی در نسخه‌های پیکسلی پوستر رسمی خود توسط افشاگر Evleaks ظاهر شده‌اند.

پوستر پیکسلی گلکسی زد فولد 6، زد فلیپ 6، واچ 7 اولترا و رینگ

این پوسترهای پیکسلی اگرچه تصاویر واضحی از محصولات آینده سامسونگ را نشان نمی‌دهند، اما با نگاه کردن به تصاویر کوچک هر تصویر و این واقعیت که برخی از آن‌ها اخیراً در تصاویر واضح فاش شده‌اند، می‌توان برداشتی از طراحی نهایی‌شان کرد. این یک راه فرعی برای افشای محصولات آینده سامسونگ بدون جلب اخطارهای حقوقی این شرکت است.

پوستر پیکسلی گلکسی زد فولد 6

پوستر پیکسلی گلکسی زد فولد 6

پوستر پیکسلی گلکسی زد فلیپ 6

پوستر پیکسلی گلکسی زد فلیپ 6

البته خود سامسونگ اخیراً پوستر برخی محصولات خود را در وب‌سایت رسمی منتشر کرده است، بنابراین می‌توانید استدلال کرد که این افشاگری‌ها واقعاً مهم نیستند. حتی گلکسی رینگ که مطمئناً هیجان‌انگیزترین محصول این مجموعه خواهد بود، در اوایل سال جاری رسماً رونمایی شد و تنها برخی مشخصات و قیمت نهایی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

خوشبختانه زمان زیادی نمانده است تا Galaxy Ring را به‌همراه Galaxy Z Fold 6 ،Galaxy Z Flip 6، سری Galaxy Watch 7 و احتمالاً Galaxy Buds جدید ببینیم. به‌گفته منابع ما، رویداد Unpacked بعدی سامسونگ قرار است در تاریخ 10 جولای/20 تیر در پاریس فرانسه برگزار شود و ما انتظار داریم که این شرکت به‌زودی ارسال دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی خود برای برگزاری این رویداد را آغاز کند.

نظر شما درباره پوستر محصولات آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی