حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی CMF Phone 1 فاش شد: تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

مشخصات کلیدی CMF Phone 1 بار دیگر به‌بیرون درز کرده است. برند CMF زیرمجموعه Nothing بوده و برای ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه ایجاد شده است. گفته می‌شود که اولین گوشی هوشمند این برند به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز بوده و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی CMF Phone 1 دارای قاب پشتی چرمی و باتری پرظرفیت خواهد بود

با مشخصات نمایشگر CMF Phone (1) شروع می‌کنیم. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ باشد. این نمایشگر رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این چیپست مدیاتک، به‌تازگی معرفی شده است.

رندر CMF Phone 1

گوشی CMF Phone 1 به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد. دو لنز دوربین، که به‌طور عمودی قرارگرفته‌اند، در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شوند. دوربین اصلی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. این تلفن هوشمند توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت. انتظار می‌رود که CMF Phone 1 دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی این دستگاه می‌تواند فیلم های 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند CMF دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری باشد. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره سرعت شارژ این گوشی به بیرون درز نکرده است. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS به‌دست کاربران خواهد رسید. CMF Phone (1) دارای NFC بوده و از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی خواهد کرد. برخلاف گزارش‌ های قبلی که ادعا می‌کردند این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض خواهد بود، در رندر فاش شده به‌نظر می‌رسد که CMF Phone 1 دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی است.

انتظار می‌رود که CMF Phone (1) با قیمتی کمتر از ۱۵,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۱۸۰ دلار) به‌دست کاربران برسد.

ناتینگ گوشی CMF Phone 1 را رسماً تأیید کرد

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده، نظر شما درباره CMF Phone 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی