حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سخت افزار دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ دقیقا مشابه دو نسل قبل خود است!

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می‌دانیم که نیمه دوم تیرماه امسال باید منتظر رونمایی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ باشیم. این گوشی‌ها Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 هستند. مدل فولد در این بین انتخاب بهتری برای تجربه دوربین است. با این حال خبر بد این که به تازگی گزارش شده سخت افزار دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ دقیقا مشابه دو نسل قبل خود است!

سخت افزار دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

اینکه یک برند روی سخت افزار مشخصی و به خصوص در بخش دوربین پافشاری کند، موضوع غریبی نیست. مثلا مدت زیادی بود که گوگل با حسگر تصویر سونی IMX363 بسیار خوشحال بود و از پیکسل ۳ تا پیکسل 6a را با همین حسگر تصویر تجهیز کرد.

گوگل هر سال با تمرکز روی همان حسگر تصویر و توسعه عکاسی محاسباتی خود تلاش داشت تا خروجی خوبی ارائه کند که باید گفت در دوره خود بسیار پیشتار هم عمل کرد.

با این حال این تصمیم برای شرکتی که می‌خواهد بالاترین سهم بازار را کسب کند و بخش گوشی‌های تاشو خود را در خطر می‌بییند، چندان عاقلانه نیست.

عدم تغییر مشخصات سخت افزاری دوربین گلکسی زد فولد ۶ نسبت به ۲ نسل قبل

عدم تغییر مشخصات سخت افزاری دوربین گلکسی زد فولد ۶ نسبت به ۲ نسل قبل

همانطور که در پست جدید ICE UNIVERSE در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌بینید، گفته شده تمام مشخصات دوربین گلکسی زد فولد ۶ با گلکسی زد فولد ۵ (که آن هم همان مشخصات گلکسی زد فولد ۴ بود) یکسان است.

این شامل دوربین‌های اصلی، دوربین سلفی نمایشگر بیرونی و دوربین سلفی زیر نمایشگر تاشو داخلی می‌شود.

البته که هیچ‌گاه فاکتور فروش اصلی سری گوشی‌های تاشو سامسونگ “دوربین” نبوده و حتی دوربین پرچمدار این برند روی این گوشی قرار نگرفته است اما این انفعال در به‌روزرسانی سخت افزار نیز جای سوال دارد.

عکاسی محاسباتی چیست و چگونه بر روی کیفیت عکس‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد؟

آنطور که پیداست، کره‌ای‌ها امسال بیشترین تمرکز خود را روی هوش‌مصنوعی و Galaxy AI قرار داده‌اند. هر چند راهبرد خوبی است اما نباید از دیگر زمینه‌ها نیز غافل شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گلکسی زد فولد ۶ از این تصمیم آسیب خواهد دید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)