حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اگر از برجستگی دوربین آیفون ناراضی هستید، آیفون ۱۶ پرو مکس برای شما جذاب نیست

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

برجستگی دوربین‌های موبایل در سال‌های نه چندان دور یا وجود نداشت یا اگر بود بسیار کم و در حد یک حلقه برای زیبایی بود. حالا هر سال که می‌گذرد این بخش بزرگتر و بزرگتر می‌شود. آنطور که گزارش شده، این روند با سری iPhone 16 هم قصد کاهش بودن یا توقف ندارد و اگر از برجستگی دوربین آیفون ناراضی هستید، آیفون ۱۶ پرو مکس برای شما جذاب نیست.

آیفون ۱۶ پرو مکس اپل

تا پیش از این و به خصوص در آیفون‌های پرو شاهد برجستگی دوربین قابل توجهی بودیم. با این حال به نظر می‌رسد آیفون‌های ۲۰۲۴ یکی از بالاترین برجستگی‌های دوربین را در تمام دوران آیفون‌ها خواهند داشت.

همانطور که در پست جدید ICE UNIVERSE در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مشاهده می‌کنید، تصویر شماتیکی از این بخش طراحی آیفون پریمیوم بعدی اپل منتشر شده است.

در کنار این تصویر عنوان شده که برجستگی دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس اپل به ۳.۹ میلی‌متر خواهد رسید. برای مقایسه باید بگویم که ضخامت آیفون ۱۵ پرو مکس برابر ۸.۳ میلی‌متر است. اگر ضخامت آیفون ۱۶ پرو مکس هم حدود همین عدد باشد، برجستگی دوربین چیزی حدود ۴۰ درصد ضخامت کل دستگاه می شود!

افزایش ضخامت ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس

افزایش ضخامت ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس

چنین موضوعی سبب می‌شود که استفاده iPhone 16 Pro Max بدون قاب و روی سطح صاف خیلی سخت باشد و موضوع حرکت الاکلنگی رخ بدهد.

هنوز مشخص نیست که این گزارش تایید شود یا خیر. با این حال اگر فرض کنیم که چنین موضوعی صحیح است، نظر شما درباره این راهبرد اپل در طراحی آیفون‌های خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)