حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه ۶ نانومتری کوالکام Snapdragon 6s Gen 3 معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پردازشگرها، کوالکام

کوالکام از تراشه جدید گوشی های هوشمند خود با نام Snapdragon 6s Gen 3 رونمایی کرد. این چیپست براساس فرآیند ۶ نانومتری تولید شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. اسنپدراگون 6s نسل ۳، نیروی پردازشی مورد نیاز تلفن های هوشمند میان‌رده را تأمین خواهد کرد. این تراشه دارای هسته های Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno است.

تراشه Snapdragon 6s Gen 3 دارای حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز است

اسنپدراگون 6s نسل ۳ به معماری ۶۴ بیتی متکی است. این چیپست دارای هسته های Kryo با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز است. این تراشه به موتور هوش مصنوعی مجهز شده که ویژگی های هوش مصنوعی را در دوربین، تشخیص صدا و… در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این موتور هوش مصنوعی از Qualcomm Sensing Hub پشتیبانی کرده که باعث افزایش امنیت تلفن های هوشمند خواهد شد.

اسنپدراگون 6s نسل ۳

تراشه Snapdragon 6s Gen 3 از صفحه نمایش های ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن FullHD+ پشتیبانی می‌کند. کوالکام، این چیپست را به مودم X51 5G مجهز کرده تا دستیابی به سرعت دانلود تا ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه را ممکن می‌کند. این تراشه از فناوری FastConnect 6200 Qualcomm بهره می‌برد و از شبکه های Wi-Fi 5 802.11 a/ac پشتیبانی خواهد کرد. اسنپدراگون ۶ اس نسل ۳ از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی کرده و به فناوری اختصاصی TrueWireless کوالکام مجهز شده است.

اسنپدراگون 6s نسل ۳ دارای ISP سه‌گانه Spectra است که از عکس برداری و فیلم برداری با چند دوربین پشتیبانی می‌کند و قابلیت های تصویربرداری در نور کم با هوش مصنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. جدیدترین تراشه کوالکام می‌تواند از دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتیبانی کند. این چیپست همچنین از فیلمبرداری 720p با سرعت ۱۲۰ فریم پشتیبانی خواهد کرد.

مطابق با گزارش Mysmartprice، گوشی های برخوردار از Snapdragon 6s Gen 3 می‌توانند به حافظه رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.2 مجهز شوند. این تراشه همچنین از QZSS، Galileo، Beidou، GLONASS، NavIC و GPS پشتیبانی می‌کند.

اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 6s نسل ۳

گفته می‌شود که موتورولا Moto G85 5G اولین گوشی مجهز به این تراشه جدید کوالکام خواهد بود. چندی پیش، این تلفن هوشمند با تراشه‌ای ۸ هسته‌ای (دارای دو هسته قدرتمند و شش هسته کوچک‌تر) در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. Moto G85 5G از پردازنده گرافیکی Adreno 619 برخوردار است. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره این گوشی آینده موتورولا منتشر شود.

موتورولا Moto G85 به تراشه اسنپدراگون 6s نسل ۳ مجهز می‌شود + رندر های جدید

نظر شما درباره Snapdragon 6s Gen 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی