حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نشانه از توسعه گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ رصد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

توسعه محصولات کلیدی خیلی زودتر از چیزی که فکر می‌کنیم، آغاز می‌شود. با این حال رصدشدن داده‌ها نشان می‌دهد روند توسعه جدی‌تر بوده و تست‌های مهم‌تری در حال انجام شده است. پرچمدار آتی سامسونگ احتمالا با نام Galaxy S25 Ultra عرضه خواهد شد. به تازگی اولین نشانه از توسعه گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ رصد شد که شماره مدل عددی آن است.

گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

پس از اینکه سامسونگ قابلیت‌های هوش‌مصنوعی گلکسی AI را در کنار سری پرچمدار گلکسی اس 24 معرفی کرد، فروش گوشی‌های هوشمند آنها به طور قابل توجهی افزایش یافت.

بد نیست بدانید که سری گلکسی S همچنان پرفروش‌ترین سری پرچمدار اندرویدی است. این شرکت سری Galaxy S24 را در رویداد Unpacked اوایل زمستان ۱۴۰۲ معرفی کرد. انتظار داریم طبق خط زمانی سنتی این برند کره‌ای، در بازه زمانی مشابی سری Galaxy S25 نیز رونمایی شود.

اخیراً گزارشی تأیید کرده که سامسونگ به طور رسمی در حال توسعه سری گلکسی اس 25 است. به صورت مشخص، این گزارش گلکسی اس 25 اولترا را در پایگاه داده IMEI رصد کرده است.

سامسونگ Galaxy S25 Ultra در پایگاه داده IMEI با شماره مدل “SM-S938U” رصد شده است. مدل قبلی این دستگاه یعنی گلکسی اس 24 اولترا، با شماره مدل «SM-S928U» عرضه شده بود. با مقایسه این مدل‌ها می‌توان با قطعیت گفت که درباره جانشین گلکسی اس ۲۴ اولترا صحبت می‌کنیم.

حرف “U” انتهای دستگاه نشان دهنده مدل مخصوص ایالات متحده است، اما Galaxy S25 Ultra در سطح بین المللی نیز در دسترس خواهد بود و استراتژی سامسونگ برای گسترش بازار جهانی برای سری پرچمداران خود را ادامه می‌دهد.

در حالی که مشخصات دقیق گلکسی اس 25 اولترا در حال حاضر در دسترس نیست، می توانیم برخی موارد را بر اساس مدل‌های قبلی حدس بزنیم. همانند نسخه‌های قبلی، احتمالا سری گلکسی اس 25 احتمالاً با سیاست عرضه با ۲ تراشه مختلف برای بازارهای متنوع عرضه شود. نسخه ایالات متحده ممکن است به تراشه Snapdragon 8 Gen 4 مجهز شود، در حالی که سایر مناطق می توانند تراشه Exynos 2500 را تجربه کنند.

طبق گزارش‌های Ice Universe، انتظار می‌رود سری گلکسی S25 دارای ارتقاء دوربین قابل توجهی باشد. شایعه شده که گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربی فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ در توسعه گلکسی اس ۲۵ روی چه ویژگی‌های هوش‌مصنوعی تمرکز خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)