حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت Galaxy Watch FE سامسونگ فاش شد؛ معرفی در چند روز آینده

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

قیمت Galaxy Watch FE به‌بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ، بسیار زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ساعت هوشمند Galaxy Watch FE با قیمت کمتر از ۲۲۰ یورو عرضه خواهد شد

همین چند ساعت پیش بود که رندر های Galaxy Watch FE فاش شدند و طراحی این ساعت هوشمند اقتصادی را به نمایش گذاشتند. هم‌اکنون اما جزئیات بیشتری درباره زمان رونمایی و قیمت اولین ساعت هوشمند سامسونگ با پسوند «FE» به‌بیرون درز کرده است. به‌طور خلاصه، گلکسی واچ اف ای، همان گلکسی واچ ۴ است که انتظار می‌رود با نرم‌افزار به‌روزتر به‌دست کاربران برسد. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد در کنار تمامی خرید های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا، یک Galaxy Watch FE را نیز به کاربران هدیه دهد. البته این هدیه مختص اپراتور های Orange یا VOO و در کشور فرانسه خواهد بود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سامسونگ این کار تبلیغاتی را در کشور های دیگر نیز انجام می‌دهد یا نه.

بر اساس شایعات منتشر شده در گذشته، انتظار داشتیم که Galaxy Watch FE به همراه ساعت‌های هوشمند سری واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا در ماه جولای معرفی شود. هم اکنون اما اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند اقتصادی در چند روز آینده از راه خواهد رسید. انتظار نمی‌رود که سامسونگ برای Galaxy Watch FE یک رویداد برگزار کند.

گفته می‌شود که این ساعت هوشمند با یک بیانیه تبلیغاتی رونمایی خواهد شد. مانند مانیتور گیمینگ جدید Odyssey OLED G8 سامسونگ که در اوایل امروز  معرفی شد. احتمالاً این غول فناوری کره‌ای قصد دارد گلکسی واچ FE را در سرتاسر اروپا با قیمتی بین ۱۹۹ تا ۲۱۹ یورو عرضه کند.

گلکسی واچ FE سامسونگ را برای اولین بار ببینید: رندر طراحی + مشخصات کامل

نظر شما درباره این ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ چیست؟ آیا تمایل به خرید آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی