حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ در رندرهای رسمی دیده شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که نزدیک به یک ماه تا معرفی رسمی احتمالی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 فاصله داریم، به نظر می‌رسد سامسونگ به طور تصادفی طراحی آنها را منتشر کرده است. طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ در رندرهای رسمی دیده شده و مدل زد فولد ۶ با گوشه‌های تیز می‌تواند مشابه گلکسی اس ۲۴ اولترا به نظر برسد. با این حال زد فلیپ ۶ گوشه‌های گرد مشابه گلکسی اس ۲۴ پایه و پلاس دارد.

طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ

سامسونگ قزاقستان به اشتباه رندرهای رسمی Z Fold 6 و Z Flip 6 را روی سایت خود قرار داده است. در همان مدت کوتاه، طرفداران این برند کره‌ای متوجه موضوع شدند و تصویر را از این سایت ذخیره کردند.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، Galaxy Z Fold 6 دارای طراحی شبیه Galaxy S24 Ultra است که به گوش‌های تیز و لبه‌های صاف گرویده است. این تصویر همچنین به هوش مصنوعی سامسونگ یعنی Galaxy AI اشاره می‌کند. طبیعتا انتظار داریم که این ۲ گوشی تاشو اگر ارتقا ویژه‌ای در این بخش به همراه نداشته باشند، حداقل بتوانند توانایی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 را ارائه کنند.

رندرهای رسمی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

رندرهای رسمی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

دوربین سه گانه Galaxy Z Fold 6 نیز با گزارش هفته گذشته Ice Universe مطابقت دارد. همانطور که پیداست طراحی خروجی بلندگوی این گوشی شبیه به Galaxy S24 Ultra و Galaxy A55 بوده و یک شکاف ساده است.

همانطور که انتظار می رفت، Galaxy Z Flip 6 دارای صفحه نمایش بیرونی بزرگ اما با همان طراحی نسل قبل است. بریدگی نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین دوگانه اصلی در نظر گرفته شده است.

گزارش شده است که زد فلیپ ۶ دارای با یک حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی جدید دوربین بهتری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت. شایعه شده که این گوشی همچنان دارای صفحه نمایش بیرونی 3.4 اینچی OLED و صفحه نمایش داخلی تاشو 6.7 اینچی است. با این حال، با یک باتری کمی بزرگتر و احتمالاً حدود 4000 میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

هر دو، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6، ظاهراً دارای چین و چروک کمتری در صفحه نمایش تاشو خود هستند. همچنین در بخش سخت افزار از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و در بخش نرم افزار از One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 بهره خواهند برد.

به مانند سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، این ۲ گوشی تاشو نیز احتمالا تا ۷ سال به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره این طراحی برای ۲ گوشی تاشو جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)