حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو 100 ویژگی هوش مصنوعی را برای 50 میلیون کاربر گوشی هوشمند خود تا پایان 2024 ارائه می‌کند

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، هوش مصنوعی

اوپو با هدف دسترسی میلیون‌ها کاربر خود به ویژگی‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند، سرمایه‌گذاری بزرگی روی هوش مصنوعی انجام می‌دهد. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2024، بیش از 100 ویژگی هوش مصنوعی مولد را به‌دست 50 میلیون کاربر گوشی‌های هوشمند خود برساند.

ویژگی های هوش مصنوعی اوپو

هدف بلندپروازانه اوپو با ایجاد یک مرکز تحقیق‌وتوسعه هوش مصنوعی در شنژن چین پشتیبانی می‌شود. این مرکز بر قابلیت‌های اصلی هوش مصنوعی مانند پردازش تصویر، بینایی کامپیوتری و پردازش زبان طبیعی تمرکز دارد. اوپو با عدم استفاده از داده‌های کاربران برای مدل‌های آموزشی و اجرای اقدامات امنیتی قوی داده، بر تعهد خود به حفظ حریم خصوصی کاربران تأکید می‌کند.

ویژگی های هوش مصنوعی اوپو

ویژگی های هوش مصنوعی اوپو

مشارکت‌های استراتژیک ایجادشده با گوگل، مایکروسافت و مدیاتک، ستون اصلی استراتژی هوش مصنوعی اوپو است. خانواده مدل‌های زبانی بزرگ مانند جمنای گوگل در گوشی‌های پرچمدار اوپو ادغام می‌شوند و ویژگی‌هایی مانند AI Writer و AI Recording Summary را فعال می‌کنند. AI Writer پیشنهاد‌های محتوا، بررسی دستور زبان و ترجمه چندزبانه را ارائه می‌دهد، درحالی‌که AI Recording Summary به‌طور مؤثر جلسات و پادکست‌ها را خلاصه کرده و نکات کلیدی را برجسته می‌کند.

مایکروسافت نیز تخصص خود را در زمینه تبدیل صدا و متن روی میز آورده است. کاربران اوپو از رونویسی سریع مایکروسافت برای رونویسی ضبط صوت روان و بهبود تعاملات دستیار صوتی با Neural TTS بهره خواهند برد. علاوه‌بر این، اوپو و مایکروسافت در Desktop Copilot با یکدیگر همکاری می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند محتوا تولید کرده، متن را ترجمه کنند و اطلاعات را ازطریق رایانه شخصی متصل در تلفن‌های هوشمند خود جستجو کنند.

همکاری با مدیاتک نیز بر بهینه‌سازی سخت‌افزار متمرکز است. همچنین چیپست‌هایی با واحدهای پردازش هوش مصنوعی اختصاصی (NPU) برای اطمینان از عملکرد روان و پردازش کارآمد هوش مصنوعی درحال توسعه هستند. چارچوب‌های هوش مصنوعی سفارشی نیز برای بهره‌گیری از نقاط قوت مدیاتک و درعین‌حال فعال کردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد هوش مصنوعی در دستگاه‌های اوپو ایجاد می‌شوند.

Oppo معتقد است که تغییر به سمت گوشی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی یک روند بلندمدت است که تجربه تلفن همراه را متحول می‌کند. این شرکت آینده‌ای را با سیستم‌عامل‌های هوشمند مجهز به عوامل هوش مصنوعی و تعامل چندوجهی متصور است که راه را برای یک اکوسیستم کامل با هوش مصنوعی هموار می‌کند.

نظر شما درباره هدف بلندمدت اوپو برای ارائه ویژگی‌های AI برای گوشی‌های هوشمند خود تا پایان سال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی