حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی Oppo Find X8 Ultra قرار خواهد داشت

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

پرچمدار بعدی اوپو احتمالا یک دستگاه قابل توجه و شاخص خواهد بود. به تازگی شایعاتی درباره دوربین این محصول منتشر شده که اتفاقا انتظارهای زیادی هم از آن داریم. گفته می‌شود که چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی Oppo Find X8 Ultra قرار خواهد داشت.

۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای Oppo Find X8 Ultra 

پیش‌تر شنیده بودیم که Oppo Find X8 دارای باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. در حالی که مشخص نیست Find X8 Ultra نیز باتری به همان اندازه خواهد داشت یا خیر، جدیدترین اطلاعاتی که از چین منتشر شده به ما می‌گوید Find X8 Ultra چه نوع سیستم دوربینی دارد.

این گزارش ادعا می‌کند که Oppo Find X8 Ultra به مانن Find X7 Ultra دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی است که دو مورد از آن ها دوربین‌های “تله فوتو پریسکوپ” هستند.

در حالی که این منبع به مدل سنسورهای دوربین اوپو Find X8 Ultra اشاره نکرده اما می‌گوید که این گوشی هوشمند از حسگر تصویر سونی IMX858 استفاده شده در دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی Find X7 Ultra با زوم اپتیکال 6 برابر، برای گوشی جدید صرف نظر خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید که انتظار می‌رود Oppo Find X8 Ultra از توانایی زوم یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی فراتر رود، به این معنی که از نظر زوم می تواند بهتر از دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی vivo X100 Ultra باشد.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید یک پرچمدار اندرویدی متمرکز بر دوربین، از برندهای چینی کمتر حاضر در بازار کشورمان هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)