حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناتینگ تیزر احتمالی Nothing Phone (3) را منتشر کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند ناتینگ به‌تازگی تیزری را در X به اشتراک گذاشته است که به معرفی قریب‌الوقوع Nothing Phone (3) این شرکت اشاره دارد. تیزرهای منتشرشده توسط این برند عموماً به‌صورت نمایش قسمتی از یک دستگاه هستند و تیزر جدید نیز احتمالاً بخشی از گوشی هوشمند آینده این شرکت را نشان می‌دهد.

تیزر Nothing Phone (3)

پستی که ناتینگ در X به اشتراک گذاشته است، جزئیات زیادی را فاش نمی‌کند، اما اشاره می‌کند که عرضه نسل جدید گوشی هوشمند این شرکت نزدیک است. این تیزر یک بخش ناشناس با یک پیچ را نشان می‌دهد و این می‌تواند Nothing Phone (3) باشد که ممکن است لبه‌های گرد داشته باشد.

بااین‌حال، هیچ تأییدی وجود ندارد که آیا این تیزر به‌طور حتم به یک گوشی هوشمند اشاره دارد یا محصول دیگری از سوی ناتینگ در دست توسعه است. به‌زودی جزئیات بیشتری از طریق تیزرهای احتمالی آینده دریافت خواهیم کرد.

تیزر Nothing Phone (3)

تیزر Nothing Phone (3)

گزارشی از 91Mobiles ادعا کرده بود که Phone (3) می‌تواند به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شود و بنابراین این برند به همکاری خود با کوالکام در استفاده از تراشه‌های این شرکت در گوشی‌های رده‌بالای خود ادامه می‌دهد. این چیپست براساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده و دارای یک هسته Cortex X4، سه هسته Cortex A720، سه هسته Cortex A520 و یک پردازنده گرافیکی Adreno 735 است.

ناتینگ همچنین اخیراً یک مدل دستگاه را برای اشتراک‌گذاری پنل تنظیمات سریع Nothinghing OS 3.0 به اشتراک گذاشته است. ماکت دستگاه مورد استفاده Nothing وجود یک نمایشگر تخت با یک سوراخ در مرکز و یک دکمه پاور در سمت راست را نشان می‌دهد.

این تصویر همچنین یک دکمه اضافی را در زیر دکمه پاور نشان می‌دهد که می‌تواند یک اسلایدر هشدار باشد. دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ دستگاه وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، این اولین گوشی Nothing خواهد بود که اسلایدر هشدار دریافت می‌کند. تاکنون، این ویژگی در گوشی‌های اندرویدی منحصر به وان پلاس و اخیراً نیز برخی از مدل‌های اوپو و ویوو بوده است.

ما انتظار داریم که ناتینگ در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند Nothing Phone (3) خود ارائه کند.

نظر شما درباره تیزر Nothing Phone (3) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی