حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنتوتو بنچمارک مخصوص خودرو های الکتریکی معرفی کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، خودرو

آنتوتو (AnTuTu) که بیشتر به‌دلیل بنچمارک‌های معروف برای سنجش عملکرد گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، اکنون با یک اپلیکیشن بنچمارک جدید وارد بازار خودرو های الکتریکی (EV) شده است. این اپلیکیشن به‌طور عینی عملکرد سیستم اطلاعات خودروها را با آزمایش چیپست، رم و فضای ذخیره‌سازی آن‌ها ارزیابی می‌کند.

بنچمارک مخصوص خودرو های الکتریکی آنتوتو

AnTuTu همچنین امتیاز ده خودروی برتر آزمایش‌شده در ماه می 2024 را منتشر کرده است. درحال‌حاضر، Zeekr 007 با 1.07 میلیون امتیاز، Xpeng X9 با 965631 امتیاز و مرسدس EQE با 963130 امتیاز، سه رتبه برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

چندین نام دیگر EV نیز در لیست قرار دارند که شامل Xpeng P7i در رتبه هشتم، Nio ET7 در رتبه دوازدهم، Polestar 2 در رتبه چهاردهم و Audi Q4 e-tron در رتبه هفدهم می‌شود.

بنچمارک مخصوص خودرو های الکتریکی آنتوتو

بنچمارک مخصوص خودرو های الکتریکی آنتوتو

علاوه‌بر این، AnTuTu به‌طور جداگانه نتایج تست Xiaomi SU7 EV را به‌اشتراک گذاشته است که دارای تراشه Qualcomm Snapdragon 8295. این خودرو با 16 گیگابایت رم (12 گیگابایت برای سیستم‌عامل اندروید اختصاص داده‌شده) و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

با این پیکربندی، شیائومی SU7 توانسته به امتیاز 957833 دست یابد. این مقدار در مقایسه با مدل‌های دیگر با تراشه و پیکربندی حافظه یکسان، کمتر است. اما ازنظر فنی، SU7 در جایگاه چهارم لیست ده خودروی برتر قرار گرفته است.

ازآنجایی‌که این اپلیکیشن جدید است، ایجاد یک پایگاه داده جامع از امتیازات بنچمارک خودروهای الکتریکی مدتی طول می‌کشد. داده‌های اولیه نگاهی اجمالی به عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی در برندهای مختلف خودروها دارند، اما با آزمایش خودروهای بیشتر، تصویر واضح‌تری نمایان می‌شود.

جالب است که ببینیم این رتبه‌بندی چگونه تکامل می‌یابد و کدام برندها به‌طور مداوم پاسخگوترین تجربیات سرگرمی اطلاعاتی را ارائه می‌دهند.

این بنچمارک جدید لایه دیگری را به ارزیابی خودروهای الکتریکی اضافه می‌کند و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا نه‌تنها برد و اسب بخار، بلکه تجربه کاربری در داخل خودرو را نیز درنظر بگیرند.

نظر شما درباره بنچمارک آنتوتو مخصوص خودروهای الکتریکی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی