حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت گلکسی زد فولد 6 طراحی جعبه‌ای با گوشه‌های تیز آن را نشان می‌دهد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

بر کسی پوشیده نیست که پرچمدار بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ از طراحی جعبه‌ای با گوشه‌های تیز بهره می‌برد. این موضوع به‌لطف انتشار شایعات، رندرها، تصاویر زنده و افشاگری‌های متعدد از این دستگاه صورت گرفته است. حال امروز، ما شاهد انتشار تصاویری از ماکت گلکسی زد فولد 6 هستیم که بار دیگر بر تغییر طراحی این دستگاه مهر تأییدی می‌زند.

ماکت گلکسی زد فولد 6

گوشه‌های مربعی باعث می‌شود که Galaxy Z Fold 6 متفاوت‌تر از Z Fold 5 به‌نظر برسد و حسی شبیه به گوشی‌های Galaxy S Ultra و Galaxy Note سامسونگ داشته باشد.

ماکت گلکسی زد فولد 6

ماکت گلکسی زد فولد 6

این تغییر طراحی یک گام در جهت درست افزایش عرض نمایشگر خارجی دستگاه است. اگرچه ابعاد این پنل تنها تغییر کوچکی داشته که ممکن است برای همه کافی نباشد، اما باید تعادل خوبی برای اکثر کاربران ایجاد کند.

کسانی که خواهان تغییر بزرگتری هستند، باید منتظر گلکسی زد فولد 6 اولترا و گلکسی زد فولد 6 اسلیم باشند، اگرچه ممکن است این دو مدل امسال معرفی نشوند و حتی گفته می‌شود مدل اولترا در صورت عرضه، تنها منحصر به بازار کره جنوبی خواهد بود.

Galaxy Z Fold 6 Slim ممکن است چند هفته یا چند ماه پس از Galaxy Z Fold 6 نیز عرضه شود. شایعات می‌گویند که مدل Slim قرار است در سه ماه آخر سال 2024 معرفی شود، اما سامسونگ می‌تواند یک تیزر در رویداد Unpacked ماه آینده خود در پاریس ارائه دهد.

نظر شما درباره تغییر طراحی گلکسی زد فولد 6 به‌سمت استفاده از گوشه‌های تیزتر چیست؟ آیا این طراحی به ارگونومی دستگاه و حس در دست گرفتن آن لطمه وارد نمی‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی