حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی ۱۳ مدل 4G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

زیربرند اقتصادی شیائومی یعنی Redmi به تازگی یک نمونه ارزان قیمت جدید را در سبد محصولاتش به‌روز کرده است. گوشی Redmi 13 4G به عنوان جانشین Redmi 12 اینجاست و با قیمت زیر ۲۰۰ یورو به فروش می‌رسد. شیائومی ردمی ۱۳ مدل 4G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارائه می‌شود.

شیائومی ردمی ۱۳ مدل 4G

شیائومی برای این نسل هم با مدیاتک همکاری کرده است. با این حال یک مدل جدیدتر از تراشه‌های این تراشه‌ساز تایوانی را انتخاب می‌کند. مدل 4G ردمی ۱۳ با تراشه مدیاتک Helio G91 Ultra ارائه خواهد شد. این تراشه در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

ردمی ۱۳ مدل 4G شیائومی

ردمی ۱۳ مدل 4G شیائومی

یکی از اصلی‌ترین ارتقاهای دیگر نسبت به ردمی ۱۲ را می‌توان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ردمی ۱۳ مدل 4G دانست. یک دوربین دوم هم روی قاب پشتی قرار دارد که دقیقا اعلام نشده چه مشخصاتی دارد.

شیائومی Redmi 13 4G در بخش نمایشگر از همان پنل IPS LCD بزرگ 6.79 اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 90 هرتز مدل قبلی خود بهره می‌برد. با این حال دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی که درون سوراخ نمایشگر قرار دارد، نسبت به نسل قبلی خود ارتقا داشته است.

یک اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد که با دکمه قفل یکپارچه شده است. گواهی IP53 برای مقاومت دربرابر پاش آب می‌تواند برای استفاده از این دستگاه در شرایط بارانی دلگرم کننده باشد.

باتری 5030 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی شارژ می‌‌شود و خوب این‌که شارژر سریع آن به رایگان درون جعبه قرار دارد. بخش نرم افزار با رابط کاربری HyperOS شیائومی مبتنی بر اندروید 14 پوشش داده شده است.

رنگ صورتی ردمی ۱۳ مدل 4G شیائومی

رنگ صورتی ردمی ۱۳ مدل 4G شیائومی

قیمت ردمی نوت ۱۳ مدل 4G چیست؟

همانطور که در تصویر اول مطلب مشاهده می‌کنید، شیائومی Redmi 13 4G در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد.

قیمت ردمی نوت ۱۳ مدل 4G شیائومی برای مدل‌های زیر به این قرار است:

۱- مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۱۹۹,۹۹ یورو

۱- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ۲۲۹,۹۹ یورو

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)