حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده آنر Magic V Flip فاش شد: نمایشگر بیرونی بزرگ با حاشیه های کم

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

تصویر زنده آنر Magic V Flip فاش شده که تا حد زیادی مشابه رندر منتشر شده این گوشی تاشو است. این دستگاه دارای صفحه نمایش بیرونی بزرگ با حاشیه های باریک است. در تصویر منتشر شده می‌توان خانومی را مشاهده کرد که با دوربین های موجود در قاب پشتی Magic V Flip، عکس سلفی می‌گیرد.

آنر Magic V Flip به یک نمایشگر بیرونی بزرگ مجهز می‌شود 

در رندر های منتشر شده از Honor Magic V Flip، تنها شاهد یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بودیم. در حال حاضر، اما می‌بینیم که یک جزیره دوربین جداگانه نیز اضافه شده است. بریدگی دوم، کمی بزرگتر از پانچ هول تعبیه شده برای قرارگیری دوربین سلفی است. به‌طور کلی، در قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو آنر، دو لنز دوربین قرار دارد. می‌توان لوگو Honor را در نیمه پایینی این گوشی مشاهده کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه با نام Magic V Flip به دست کاربران برسد.

تصویر زنده آنر Magic V Flip

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، این گوشی تاشو تا دو هفته آینده معرفی خواهد شد. ادعا شده که این دستگاه دارای بزرگترین نمایشگر بیرونی موجود در  تلفن های هوشمند تاشو Flip خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این صفحه نمایش بیرونی، یکی از ویژگی های برجسته آنر Magic V Flip محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش ها، آنر در دو سال گذشته روی این پروژه کار کرده و می‌تواند با هویت منحصر به فرد خود عرضه شود. ضخامت این دستگاه در حالت تا شده حدود ۱۵ تا ۱۷ میلی‌متر خواهد بود. هواوی پاکت ۲ که در فوریه سال جاری میلادی معرفی شد، در حالت تا شده ضخامت ۱۵.۳ میلی‌متری دارد. به‌تازگی، یک گوشی تاشو آنر با شماره مدل LRA-AN00، موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه، Magic V Flip باشد. طبق داده های تاییدیه 3C، این تلفن هوشمند تاشو از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تصویر زنده Honor Magic V Flip

گوشی Honor Magic V Flip در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود

ظاهراً این گوشی دو نسخه متفاوت (یکی بالارده و دیگری نسبتاً مقرون‌به‌صرفه) دارد. بنابراین، ممکن است تصویر زنده فاش شده، مربوط به نسخه پیشرفته آنر Magic V Flip باشد. احتمالا نسخه گران‌قیمت این دستگاه دارای دو جزیره دوربین جداگانه بوده، و نسخه ارزان‌قیمت‌تر دارای یک جزیره دوربین است. در حقیقت، رندر های فاش شده مربوط به نسخه مقرون‌به‌صرفه این گوشی تاشو بوده‌اند.

گوشی تاشو آنر Magic V Flip با پشتیبانی از شارژر ۶۶ وات تا اوایل تیر معرفی خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی