حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی گوشی تاشو آنر Magic V Flip رسما اعلام شد: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنطور که پیداست گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ هنوز نیامده، یک رقیب جدی از سمت برند چینی Honor پیدا کرده است. آنر مجیک وی فلیپ اولین گوشی تاشو کوچک این برند است که سعی دارد موفقت برادر بزرگتر خود را تکرار کند. امروز تاریخ رونمایی گوشی تاشو آنر Magic V Flip رسما برای ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است که نشان می‌دهد فاصله زیادی تا رونمایی از آن نداریم.

گوشی تاشو آنر Magic V Flip

همین امروز صبح بود که تصویر زنده آنر Magic V Flip را در ترنجی دیدیم و طراحی متمایزکننده آن خیره‌کننده بود. حالا اما با تیزرهای جدید علاوه بر نگاه رسمی به این محصول تاریخ دقیق رونمایی آن اعلام شده است.

پنج‌شنبه هفته آینده یعنی ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ به وقت تهران اولین گوشی تاشو کوچک آنر با نام Magic V Flip رونمایی خواهد شد. این رویداد در چین برگزار می‌شود و عرضه جهانی هنوز مشخص نیست.

گوشی تاشو آنر مجیک وی فلیپ

گوشی تاشو آنر مجیک وی فلیپ

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، نمایشگر بیرونی Honor Magic V Flip فقط برای دوربین‌های اصلی بریده شده است. حتی فلاش LED روی نیمه دوم گوشی قرار دارد تا مزاحمت بیشتری ایجاد نشود. دوربین اصلی که حلقه بزرگتری دارد یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی است.

حاشیه این نمایشگر بیرونی ۴ اینچی در این رندرهای گرافیکی خیلی کم نشان داده می‌شود که اگر در واقعیت هم همین باشد، بسیار جذاب است.

همانطور که در تصویر اول مطلب مشاهده می‌کنید، ۳ رنگ سفید، صورتی و مشکی برای مجیک وی فلیپ در نظر گرفته شده است.

آنر Magic V Flip از نظر حافظه رم و حافظه داخلی ۳ مدل خواهد داشت که همگی آن‌ها ۱۲ گیگابایت حافظه رم را ارائه می‌دهند. با این حال حافظه داخلی بین ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا حتی ۱ ترابایت قابل انتخاب است.

پیش از این Honor Magic V Flip گواهینامه آژانس 3C چین را با شارژ سریع 66 واتی دریافت کرده بود. گواهینامه‌های قبلی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را نشان می داد که بزرگترین باتری در یک تلفن تاشو کوچک به امروز خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آنر مجیک وی فلیپ می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)