حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار بعدی وان پلاس بدون شارژ وایرلس عرضه خواهد شد؟

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

موضع OnePlus در برابر شارژ وایرلس بی‌ثابت است. برخی از نسل‌های پرچمدار این برند ویژگی شارژ بی‌سیم را ارائه نمی‌کنند اما برخی از آن‌ها به مانند وان پلاس ۱۲ با شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی عرضه می‌شوند که از خیلی از رقبای مدعی، بالاتر است. طبق جدیدترین شایعات از سرزمین کهن، گفته می‌شود احتمالا پرچمدار بعدی وان پلاس بدون شارژ وایرلس عرضه خواهد شد.

پرچمدار بعدی وان پلاس

وان پلاس در کنار OPPO و Realme در حال بررسی چشم‌انداز ارتقای نسل بعدی پرچم‌دارهای خود هستند که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهند شد. این محصولات حجم باتری بالایی خواهند داشت که در بازار این روزها خیلی مرسوم نیست.

با این حال، به نظر می‌رسد که این ویژگی به قیمت حذف شارژ بی‌سیم تمام می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، یک منبع چینی ادعا می‌کند ارتقای باتری پرچمدار بعدی وان پلاس به حجم 6000 میلی آمپر ساعت، به قیمت حذف شارژ وایرلس AirVOOC می‌شود. این یک اقدام اجتناب ناپذیر برای کاهش وزن و حتی ضخامن است.

خبر خوب اما این است که کاربر همچنان می‌تواند دستگاه خود را با توان ۱۰۰ وات و به صورت سیمی شارژ کند. این توان شارژ با توجه به باتری حجیم واقعا لازم خواهد بود.

به صورت مستقیم اشاره نمی‌شود که منظور از پرچمدار بعدی، پرچمدار پریمیوم کلیدی این برند است یا خیر؟ با این حال فعلا ما می‌توانیم تصور کنیم که وان پلاس ۱۳ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و بدون شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد.

شما به عنوان کاربر نهایی فکر می‌کنید حضور شارژ بی‌سیم اهمیت بیشتری دارد یا باتری حجیم‌تر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)