حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک وایرلس آهنربایی هواوی را ببینید: Huawei SuperCharge All-in-One Magnetic Power Bank

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

هواوی شاید خیلی در بحث لوازم جانبی موبایلی پرمحصول نباشد اما مواردی که تولید می‌کند جز نمونه‌های خاص بازار هستند. به تازگی پاوربانک وایرلس آهنربایی هواوی رونمایی شده که با نام عجیب و بلند Huawei SuperCharge All-in-One Magnetic Power Bank شناخته می‌شود.

پاوربانک وایرلس آهنربایی هواوی

این پاوربانک دارای طراحی باریک و قابل حمل است. در حقیقت تنها 11.26 میلی‌متر ضخامت و 141 گرم وزن دارد. علیرغم اندازه جمع و جور آن، ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که شاید از باتری گوشی شما حتی بزرگتر نباشد و نتواند یک بار کامل آن را از ۰ به ۱۰۰ برساند.

این پاوربانک هواوی از شارژ سیمی 25 واتی دو طرفه پشتیبانی می‌کند. این به شما امکان می‌دهد خود پاوربانک به سرعت شارژ کنید یا حتی دیگر دستگاه‌ها را به صورت سیمی و با همین توان شارژ نمایید.

همچنین شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی را به تنهایی یا شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی را در صورت اتصال به مستقیم به برق، ارائه می‌کند.

پاوربانک وایرلس آهنربایی هواوی

پاوربانک وایرلس آهنربایی هواوی

این پاوربانک بی‌سیم هواوی با پروتکل‌های مختلف شارژ سریع مانند SCP، UFCS و PD سازگار است که از سازگاری با طیف گسترده‌ای از محصولات خبر می‌دهد. این پاوربانک دارای کابل 25 سانتی متری USB-C به USB-C برای شارژ سیمی است.

ویژگی آهنربایی این پاوربانک اما در گوشی‌های هواوی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و قاب رسمی مغناطیسی هواوی را تهیه کرده‌اند، کاربردی خواهد بود.

گوشی‌های زیر از برند Huawei می‌توانند از ویژگی آهنربایی آن بدون نیاز به قاب خاصی، استفاده کنند:

  1. ۱- سری میت 60
  2. ۲- سری پورا 70

این پاوربانک همچنین دارای یک پایه تاشو است که اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک پایه برای گوشی استفاده کنید و مثلا فیلم ببینید.

هواوی ادعا می‌کند که این پاوربانک در صورت اتصال به برق می‌تواند هم خودش و هم یک گوشی را در طول شب به‌طور کامل شارژ کند.

این پاوربانک با باتری لیتیوم پلیمری با کیفیت بالا ساخته شده که استانداردهای ایمنی ملی چین را برآورده می کند و دارای گواهینامه UL 1642 است. همچنین دارای چندین ویژگی حفاظتی برای محافظت در برابر شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، اتصال کوتاه و غیره است.

اگر احیانا این پاوربانک وایرلس آهرنبایی ۵۰۰۰ میلی‌آمپری هواوی برای شما جذاب ظاهر شده است، باید بدانید که قیمت آن معادل 52 دلار است.

نظر شما چیست؟ لوازم جانبی کارایی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)