حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجاره خودرو در تهران با زرین گشت

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بسیاری از خانواده‌های امروزی، دارای یک یا چند خودرو می‌باشند که هر روزه به تعداد مالکین خودروهای جدید افزوده می‌شود و در چنین شرایطی به دلیل تنوع روز افزون خودروهای تولیدی، نیاز برای خرید خودروهای جدید رو به افزایش است. در این میان افراد زیادی ترجیح می‌دهند، بجای خرید یک خودرو، آن خودرو را برای مدت زمان مورد نظرشان با قیمتی به مراتب پایینتر اجاره نمایند. عده دیگری نیز به دلیل محدودیت‌های مالی خود، امکان خرید یک خودرو مناسب با نیازهای مقطعی خود را ندارند از این رو تقاضا برای اجاره خودرو افزایش پیدا می‌کند.

شرکت زرین گشت با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه اجاره خودرو، سعی خود را بر آن داشته تا خدمات تخصصی اجاره خودرو را به شهروندان شهرهای مختلف ایران عرضه نماید. شرکت اجاره خودرو زرین گشت، با مجوز رسمی سالهاست به عنوان خوش نام‌ترین شرکت در این حوزه خدمات خود را به مشتریانش ارائه نماید.

اگر شما قصد اجاره خودرو در تهران یا شهرهای دیگر ایران را دارید، تا انتها این مطلب را دنبال نمایید.

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

شرکت اجاره خودرو زرین گشت، با کادری مجرب سالهاس خدمات اجاره خودرو خود را به صورت با راننده و بدون راننده ارائه می‌کند. اگر شما هم قصد اجاره یک خودرو را دارید، می‌توانید خودرو خود را با راننده و یا بدون راننده از این شرکت تهیه نمایید.

به طور کلی برخی از اجاره‌گیرندگان خودرو به دنبال اجاره خودرو به صورت دربستی می‌باشند، اما به دلیل قیمت بالای خودروهای لوکس،  برخی از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو آن خودروها را تنها با حضور راننده اختصاصی یا نماینده شرکت ارائه می‌دهند. اما شرکت زرین گشت، به واسطه تجارب و احترام به نیاز مشتریانش، شرایط آسانی را برای همه افرادی که قصد اجاره خودرو گران قیمت یا ارزان قیمت را دارند، فراهم آورده است. از این رو شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اجاره خودرو زرین گشت، سفارش خود را ثبت و با مشاوران این شرکت در تماس باشید.

اجاره خودرو ارزان

اجاره خودرو ارزان

بر خلاف بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو، تمامی خودروهای قابل اجاره در شرکت اجاره خودرو زرین گشت، با مالکیت این شرکت ارائه می‌شود. از این رو هزینه دلالی و یا کمیسیون بین مالک و اجاره‌گیرنده حذف شده و اجاره گیرنده به صورت مستقیم با خود مالک اصلی یعنی شرکت اجاره خودرو زرین‌گشت روبرو است، از این رو خودروهای این شرکت به مراتب ارزان‌تر از رقبای دیگر می‌باشد.

از سوی دیگر به دلیل تعداد زیاد خودرهای قابل اجاره در شرکت زرین‌گشت، این شرکت تمایل دارد تا در جهت احترام به نیاز مشتری، خودروهای خود را با هزینه بسیار منصفانه ارائه نماید.

لیست قیمت اجاره خودرو

اگر شما به دنبال اجاره یک خودرو هستید می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کرده تا علاوه بر مشاهده تصاویر و اطلاعات خودروهای ارائه شده توسط شرکت زرین گشت، قیمت هر یک از آنها را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده لیست قیمت اجاره خودرو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لیست قیمت اجاره خودرو

رنت ماشین بدون ودیعه - اجاره بی ام و 528

رنت ماشین بدون ودیعه

به طور کلی ودیعه خودرو بابت حسن سلامتی ماشین در زمان عودت آن توسط اجاره‌گیرنده از سوی شرکت اجاره خودرو اخذ می‌شود. در صورتی که شما خودرویی را به همراه راننده شرکت اجاره کنید، از پرداخت ودیعه خودرو معاف می‌شوید و تمامی مسئولیت سلامت خودرو به عهده شرکت و نماینده شرکت (راننده) خواهد بود.

اجاره ماشین برای سفر

اگر قصد مسافرت به شهری دیگر را دارید، کافیست خودروی خود را از وب سایت شرکت اجاره خودرو زرین گشت انتخاب و ثبت نمایید تا در کمترین زمان خودروی مورد نظر خود را در شهر خود تحویل و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

اجاره خودرو لوکس - اجاره بنز s500

اجاره خودرو لوکس

اگر قصد اجاره خودرو لوکس را دارید تنها کافیست به وب سایت شرکت اجاره خودرو زرین گشت مراجعه نمایید و از میان انواع خودروهای بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی و دیگر خودروها، خودروی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمایید.

اجاره بی ام و از شرکت زرین گشت

شما می‌توانید از برند شرکت بی ام و، خودروهای زیر را اجاره نمایید:

  1. 1- بی ام و 730
  2. 2- بی ام و 528
  3. 3- بی ام و z4
  4. 4- بی ام و i8
  5. 5- بی ام و x6
  6. 6- بی ام و 630
  7. 7- بی ام و 330

 

اجاره بنز از شرکت زرین گشت

شما می‌توانید از برند شرکت بنز، خودروهای زیر را اجاره نمایید:

  1. 1- بنز s500
  2. 2- بنز e300
  3. 3- بنز e250
  4. 4- بنز c200
  5. 5- بنز cls
  6. 6- بنز sl500

اجاره پورشه از شرکت زرین گشت

شما می‌توانید از برند شرکت پورشه، خودروهای زیر را اجاره نمایید:

  1. 1- پورشه ماکان
  2. 2- پورشه پانامرا
  3. 3- پورشه باکستر
  4. 4- پورشه کاین

اجاره مازراتی از شرکت زرین گشت

شما می‌توانید از برند شرکت مازراتی، خودروهای زیر را اجاره نمایید:

  1. 1- مازراتی کوارتروپورته
  2. 2- مازراتی گرن کابریو

اجاره ماشین‌های لوکس میان رده از شرکت زرین گشت

شما می‌توانید از برند شرکت کیا، تویوتا و هیوندای، خودروهای زیر را اجاره نمایید:

  1. 1- اجاره لندکروز
  2. 2- کیا اپتیما
  3. 3- هیوندای سوناتا

اجاره ماشین عروس

یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو کشور در حوزه اجاره ماشین عروس، شرکت اجاره خودرو زرین گشت می‌باشد از این رو این شرکت با رزومه‎‌ای درخشان در این حوزه، همواره خدماتی ماندگار را در این عرصه ارائه نموده است. ماشین‌های مناسب مراسم عروسی شرکت زرین گشت، از بهترین کیفیت ظاهری و فنی برخوردار است، چرا که شرکت زرین گشت معتقد است که خودروهای ارائه شده برای مراسم عروسی به دلیل شرایط ویژه آن باید عاری از هر احتمال خرابی در بدنه خودرو یا مشکلات فنی باشد، چرا که هر کدام از آنها می‌تواند باعث تجربه تلخی برای عروس و دامادهای عزیز شود.

اگر شما قصد اجاره ماشین عروس را دارید، می‌توانید به وب سایت اجاره خودرو زرین گشت مراجعه نمایید و از میان خودروهای ارائه شده، خودروی مورد نظر را انتخاب و ثبت نمایید. ماشین‌های عروس ارائه شده توسط شرکت زرین گشت، در صورت ارائه درخواست از سوی مشتری، همراه با گل آرایی خواهد بود.

تماس با شرکت زرین گشت

برای تماس با شرکت زرین گشت میتوانید به صفحه اینستاگرام این شرکت به آدرس @zarrinrent مراجعه و یا به وب سایت این شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تماس با شرکت زرین گشت

در صورتی که شما تجربه اجاره خودرو داشتید، لطفا در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی