حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمندی از سری نوا ۱۳ هواوی گواهی 3C را دریافت کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | هواوی

گوشی هوشمندی از سری نوا ۱۳ هواوی با شماره مدل PSD-AL00 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. داده های تأییدیه 3C نشان می‌دهد که این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمندی از سری نوا ۱۳ با پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی فاش شد

گواهینامه 3C، جزئیات زیادی را درباره این گوشی هوشمند هواوی به اشتراک نمی‌گذارد. اما افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، برخی از مشخصات این دستگاه را منتشر کرده است. هواوی PSD-AL00، بخشی از سری نوا ۱۳ خواهد بود. انتظار می‌رود که تمامی اعضای این سری به تراشه Kirin 5G مجهز شوند. نوا ۱۳ اولترا، گران‌قیمت‌ترین نسخه این سری خواهد بود.

داده های گواهینامه 3C

شایعات قبلی حاکی از آن بود که گوشی های سری نوا ۱۳ به تراشه Kirin 9010 مجهز خواهند شد. همان‌طور که Digital Chat Station نیز اشاره می‌کند، این تراشه از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. چندی پیش شاهد معرفی سری پیورا ۷۰ هواوی بودیم. تمامی اعضای این سری نیز از همین چیپست جدید Kirin 9010 استفاده می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که مدل های Nova 13 Pro و Ultra دارای فناوری تصویربرداری XMAGE هواوی باشند که تاکنون محدود به گوشی های پرچمدار سری Pura و Mate بوده است.

مطابق با گزارش Gizmochina، تمامی اعضای سری نوا ۱۳ دارای صفحه نمایشی با وضوح 1.5K خواهند بود. این سری با دوربین سلفی دوگانه تجربه عکاسی سلفی بهبود یافته‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. سری Nova 13 با سیستم عامل HarmonyOS NEXT به‌دست خریداران خواهد رسید. احتمالا این سیستم عامل برای اولین بار در گوشی های سری میت ۷۰ به کار گرفته خواهد شد. هواوی در حال همکاری با شرکت های بزرگ در چین برای توسعه برنامه های بومی برای این پلتفرم است. در حال حاضر، بیش از ۴,۰۰۰ اپلیکیشن بومی برای HarmonyOS NEXT موجود است.

رونمایی سری نوا ۱۳ هواوی تا اوایل تابستان به تعویق افتاد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی