حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 18 اپل با افکت متن برای پیام‌ها ارائه خواهد شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | iOS، شایعات

فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از iOS 18 اپل نداریم. رویداد WWDC24 اپل برای ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ زمان‌بندی شده و انتظار داریم در نطق اولیه همین رویداد رونمایی از سیستم‌عامل‌های جدید اپل انجام شود. درباره ویژگی‌های جدید آپدیت بعدی سیستم‌عامل موبایلی اپل گزارش‌های متعددی داشتیم و حالا یک موضوع دیگر مرتبط با بخش پیام‌ها عنوان شده است. احتمالا آپدیت iOS 18 اپل با افکت متن برای پیام‌ها ارائه خواهد شد.

آپدیت iOS 18 اپل

آنطور که پیداست، اپل تجربه جدیدی از iMessage را در iOS 18 به ارمغان خواهد آورد! شایعه شده که این شرکت افکت‌های متنی جدید بیشتری را معرفی می‌کند که می‌تواند پیام‌ها را حتی در هنگام ارسال برای کاربران اندرویدی، جذاب‌تر کند.

متن متحرک

آپدیت جدید iMessage در iOS 18 ممکن است به شما این امکان را بدهد که تک تک کلمات را در یک جمله متحرک کنید.

تصور کنید که “تولدت مبارک” را با کلمه “تولد” که در بارانی از کاغذرنگی‌ها غرق است یا با کلمه “مبارک” که با آتش‌بازی نمایش داده می‌شود، ارسال کنید. گفته شده که این افکت‌ها یک گام فراتر از انیمیشن‌های کلی فعلی موجود در آی‌مسیج است.

عدم ارائه iMessage اپل برای سایر پلتفرم‌های دیگر

سازگاری بین پلتفرمی

اینجاست که همه چیز جالب می شود. در حالی که iMessage در حال حاضر جلوه‌های فانتزی را فقط به کاربران آیفون محدود می‌کند، تایید اپل مبنی بر پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS در iOS 18، احتمال امکان ارسال و مشاهده این افکت‌های متنی جدید را در دستگاه‌های اندرویدی نیز افزایش می‌دهد.

استاندارد RCS یا Rich Communication Services یک استاندارد پیام‌رسانی است که هدف آن ارائه تجربه غنی‌تر و پرکردن شکاف بین SMS و iMessage است.

فراتر از این افکت‌های متنی، شایعات همچنین نشان می‌دهند که iMessage در iOS 18 می‌تواند از قابلیت‌های رو به رشد هوش مصنوعی اپل به روش‌های هیجان‌انگیزی استفاده کند. تصور کنید از iMessage بخواهید بر اساس توضیحات شما تصویری تولید کند و سپس آن را به طور یکپارچه در قالب یک پیام ارسال کند.

هوش مصنوعی اپل در iOS 18 امکان ساخت ایموجی شخصی سازی شده را ارائه می‌کند

همچنین قبلا گفته شده بود که هوش مصنوعی اپل در iOS 18 امکان ساخت ایموجی شخصی سازی شده را ارائه می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این قابلیت جدید در iOS 18 برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)