حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M6 Plus 5G به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

خبر های خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند اقتصادی پوکو منتشر شده است. مشخصات دوربین پوکو M6 Plus 5G به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پوکو M6 Plus 5G به سنسور دوربین سامسونگ مجهز می‌شود

انتظار می‌رود که POCO M6 Plus 5G، نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 13R 5G باشد، که چندی پیش در کشور چین عرضه شد. این گوشی ردمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ S5KJNSSQ03 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. اما انتظار می‌رود که دوربین پوکو M6 Plus 5G، جهش قابل‌توجهی داشته باشد. گفته می‌شود که این این تلفن هوشمند آینده پوکو به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ S5KHM6 مجهز می‌شود. همچنین در این دستگاه شاهد به‌کارگیری سنسور ۱۳ مگاپیکسلی S5K3L6 سامسونگ، برای دوربین اولتراواید خواهد بود.

Redmi Note 13R

پوکو ام ۶ پلاس با شماره مدل داخلی «N19» و کد «Breeze» در دست توسعه قرار دارد. ارتقاء دوربین یک نکته کلیدی است. اما این گوشی آینده پوکو به تراشه خوبی نیز مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز POCO M6 Plus 5G را بر عهده داشته باشد. این چیپست به گونه ای طراحی شده است که عملکرد متعادلی را در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی هوشمند یک دستگاه همه‌کاره و مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربران خواهد بود.

انتظار می‌رود که POCO M6 Plus 5G به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به‌دست خریداران برسد. این یک پوسته سفارشی‌سازی شده از اندروید است که ویژگی های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به‌کارگیری یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای پوکو M6 Plus 5G، باعث جلب توجه کاربران به سوی این تلفن هوشمند شده است. این حرکت نشان دهنده تلاشی استراتژیک برای جذب کاربرانی است که تمایل به خرید گوشی هوشمندی با دوربین باکیفیت دارند، اما نمی‌خواهند هزینه زیادی را نیز برای خرید یک دستگاه پرمیوم بپردازند.

ردمی نوت 13R با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 Advanced Edition رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی