حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۶ پرو اپل، جزیره دوربین بسیار بزرگی خواهد داشت

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

شایعات اولیه آیفون ۱۶ پرو عمدتاً بر روی صفحه نمایش بزرگ‌تر گوشی و دکمه جدید Capture متمرکز بود، اما موارد جدیدتر نشان می‌دهد که این دستگاه دارای ارتقاهای قابل توجه دوربین از جمله ماژول‌های بزرگ‌تر نیز خواهد بود. برخی از عکس‌های جدید نشان می‌دهند که حسگرهای جدید آیفون ۱۶ پرو نیاز دارند تا جزیره دوربین بزرگ‌تری نسبت به آیفون 15 پرو داشته باشند.

تصاویر منتشر شده از قاب محافظ آیفون ۱۶ پرو، جزیره دوربین غول پیکر این گوشی را نشان می‌دهد

شخصی به نام Majin Bu عکسی از قاب آیفون 16 پرو آپلود کرده است و به نظر می‌رسد که این قاب‌ها دارای بریدگی‌های دوربین بزرگی هستند که نشان می‌دهد این گوشی حسگرهای بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

انتظار می‌رود آیفون 16 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی باشد. همچنین شایعه شده است که اندازه دوربین اصلی این گوشی از 1/1.28 اینچ به 1/1.14 اینچ افزایش می‌یابد، که به آن کمک می‌کند تا عکس‌های بهتری نسبت به آیفون ۱۵ پرو، که در حال حاضر یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های 2024 است، بگیرد.

جزیره دوربین آیفون 16 پرو

تصویر قاب محافظ گوشی آیفون 16 پرو

دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی که از سال 2019 شاهد آن بودیم، بالاخره جایگزین می‌شود و به جای آن، سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX903 را شاهد خواهیم بود. اینکه آیا اندازه حسگر این دوربین از دوربین فوق عریض فعلی بزرگ‌تر خواهد بود یا نه، مشخص نیست، اما اگر اینطور باشد، درک اینکه چرا جزیره دوربین بزرگ‌تر می‌شود آسان‌تر است. در آخر، آیفون 16 پرو احتمالاً دوربین اپتیکال تله فوتو 12 مگاپیکسلی 5 برابری آیفون 15 پرو مکس را دریافت خواهد کرد که از مشخصاً که از واحد تله فوتو آیفون 15 پرو بزرگ‌تر است.

طبق گزارش‌ها، همه آیفون‌های جدید دارای دکمه‌ی Capture متمرکز بر عکاسی خواهند بود، بنابراین منطقی است که اپل حداقل برخی از مدل‌های جدید را به دوربین‌های بهتری نیز مجهز کند. علاوه بر این، تصاویری که قبلاً از مدل‌های ساختگی فاش شده بود نیز نشان می‌داد که آیفون 16 پرو سنسورهای بزرگ‌تری نسبت به مدل فعلی خواهد داشت. با این حال امیدواریم تغییرات صفحه نمایش و جزیره دوربین، تاثیر منفی‌ای روی ارگونومی گوشی نگذارند

نظر شما درباره پرچمدار آینده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر