حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A52s رسما عرضه شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

به نظر می‌رسد که این جمعه اخبار خوبی برای کاربران سامسونگ دارد. پس از آن که امروز صبح برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A23 مدل 4G رسما عرضه شد، حالا نوبت به یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده Galaxy A در ایران رسیده است. بله، آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A52s رسما عرضه شده و به زودی به دستگاه شما خواهد رسید.

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A52s

در یک تصمیم نسبتا عجیب، سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را ابتدا برای مدل قدیمی‌تر یعنی Galaxy A52 عرضه کرد و سپس نوبت به Galaxy A52s رسید. به هر حال خبرهایی از هند به ما می‌گوید کاربران گلکسی A52s حالا می‌توانند جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این برند را تجربه کنند.

همانطور که در اسکرین‌شات زیر می‌بینید، آپدیت One UI 6.1 سامسونگ برای Galaxy A52s با حجم ۲.۲ گیگابایت و بلید A528BXXU7GXDC در حال عرضه است:

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A52s

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A52s

طبق معمول، می‌توانید جدیدترین به‌روزرسانی نرم افزاری سامسونگ را با رفتن به مسیر زیر نصب کنید:

  1. ۱- تنظیمات
  2. ۲- به‌روزرسانی نرم افزار
  3. ۳- دانلود و نصب

آپدیت One UI 6.1 چه ویژگی‌هایی را برای Galaxy A52s به ارمغان می‌آورد؟

اگرچه به‌روزرسانی One UI 6.1 گلکسی A52s ویژگی‌های هوش‌مصنوعی سامسونگ Galaxy AI را به همراه نخواهد داشت، اما ویژگی‌های جدیدی را برای این گوشی هوشمند به ارمغان می آورد.

برای شروع گزینه‌های بیشتری را برای سفارشی کردن رابط کاربری ارائه می‌کند، از جمله گزینه افزودن فریم‌ها و افکت به تصاویر پس زمینه، ارائه ویجت‌های جدید صفحه قفل و به شما امکان سفارشی کردن صفحه هشدار (Alarm) را می‌دهد.

شما گلکسی A52s سامسونگ دارید؟ آپدیت One UI 6.1 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)