حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی وانپلاس ۱۳ به یک باتری بسیار حجیم مجهز خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

با وجود اینکه تا رونمایی رسمی گوشی وانپلاس ۱۳ زمان زیادی باقی مانده، شایعات درباره این گوشی مورد انتظار در حال پخش شدن هستند. جدیدترین اخبار حاکی از یک ارتقای عالی است، به ویژه برای کسانی که به عمر باتری طولانی اهمیت می‌دهند.

وانپلاس ۱۳ ممکن است دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی باشد!

یک گزارش جدید از چین حاکی از آن است که وانپلاس ۱۳ ممکن است با باتری‌ای حتی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود عرضه شود. در این گزارش گفته شده که این دستگاه می‌تواند یک باتری حجیم 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. در مقام مقایسه، گوشی پرچمدار فعلی این شرکت، یعنی OnePlus 12، یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی را درون خود جای داده است.

مدتی است که برای پرچمداران اندرویدی، استفاده از باتری‌های 5000 میلی آمپر ساعتی رایج بوده است و به نظر می‌رسد این مسئله به نوعی قانون نانوشته در صنعت تبدیل شده است. به همین دلیل، حتی باتری 5400 میلی آمپر ساعتی OnePlus 12 نیز با استانداردهای امروزی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی فعلی، بسیار خوب است. بنابراین، اگر OnePlus 13 واقعاً با یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود، مطمئناً یک محصول بسیار جذاب برای کاربران خواهد بود.

باتری وانپلاس ۱۳

طراحی احتمالی وانپلاس ۱۳

پرچمدار بعدی وانپلاس، تنها گوشی 6000 میلی‌آمپر ساعتی سال آینده نخواهد بود

اسمارت پیکاچو (Smart Pikachu) این خبر را در حساب Weibo خود منتشر کرد و همچنین اشاره کرد که سری Oppo Find X8 و Realme GT7 Pro نیز در صف دریافت همین ارتقا هستند. به نظر می‌رسد این گوشی‌ها هم می‌توانند یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دریافت کنند. امیدواریم که استفاده این سه گوشی از یک باتری حجیم، بتواند استاندارد جدیدی را در دنیای گوشی‌های هوشمند، جا بیاندازد.

علاوه بر ارتقای باتری، شایعه شده است که OnePlus 13 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4  کوالکام استفاده خواهد کرد که قرار است در اکتبر 2024 رونمایی شود. شایعات همچنین حاکی از آن است که OnePlus 13 دارای یک “صفحه نمایش میکرو خمیده چهارگانه” خواهد بود که به این نکته اشاره می‌کند که صفحه نمایش دارای انحناهای ظریف در چهار طرف برای ظاهری شیک‌تر و ارگونومی راحت‌تر است.

با توجه به اینکه OnePlus 12 در ماه دسامبر عرضه شد، می‌توان حدس زد که OnePlus 13 هنوز چند ماه تا معرفی فاصله دارد.

نظر شما درباره افزایش ظرفیت باتری وانپلاس ۱۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر