حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی سفارشی ChatGPT Custom GPT برای تمامی کاربران رایگان شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | هوش مصنوعی

کمپانی OpenAI سرانجام دسترسی به هوش مصنوعی سفارشی (Custom GPT) را برای کاربران رایگان ChatGPT امکان‌پذیر کرد. از GPTهای سفارشی می‌توان برای انجام کارهای خاص متمرکز بر موضوعات خاص استفاده کرد. پیش از این، این حالت تنها برای کاربران پریمیوم در دسترس بود. ChatGPT همچنین شروع به ارائه آخرین مدل GPT-4o خود برای کاربران رایگان کرده است که سریع‌تر و کارآمدتر از GPT-3.5 است.

هوش مصنوعی سفارشی ChatGPT Custom GPT

یک GPT سفارشی مانند یک چت‌بات کوچک در داخل ChatGPT است که در زمینه خاصی تخصص دارد. آن‌ها پاسخ‌ها و نتایج خود را حول یک موضوع خاص متمرکز می‌کنند که به تولید پاسخ‌های مرتبط و اجتناب از اطلاعات غیرضروری کمک می‌کند. به‌عنوان‌مثال، یک GPT سفارشی شطرنج در پاسخ به سؤالات شما در رابطه با این بازی، کارآمدتر خواهد بود. این درحالیست که نسخه معمولی ChatGPT ممکن است شامل عناصر خارج از زمینه در پاسخ‌های خود باشد.

کاربران ChatGPT اکنون می‌توانند از این GPTهای سفارشی برای افزایش بهره‌وری خود به‌صورت رایگان استفاده کنند. از بخش Explore GPTs در ChatGPT می‌توان به این موارد دسترسی داشت. برخی از GPTهای سفارشی محبوب عبارتند از DALL-E، Canva ،Excel GPT ،AI PDF ،YouTube Summarizer و بسیاری از موارد دیگر.

هوش مصنوعی سفارشی ChatGPT Custom GPT

هوش مصنوعی سفارشی ChatGPT Custom GPT

اگرچه کاربران رایگان ChatGPT اکنون می‌توانند از این GPTهای سفارشی استفاده کنند، اما نمی‌توانند چت‌بات سفارشی خود را بسازند. قابلیت ایجاد یک GPT سفارشی جدید فقط برای کاربران پولی در دسترس است. درحال‌حاضر، کاربران به بیش از 100 GPT سفارشی در موضوعات مختلف مانند نوشتن، بهره‌وری، تحقیق، تجزیه‌وتحلیل، آموزش، برنامه‌نویسی، سبک زندگی و غیره دسترسی رایگان دارند.

OpenAI اخیراً مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o خود را با ویژگی‌های ترجمه زبان قدرتمند معرفی کرد. این شرکت شروع به ارائه این مدل جدید برای همه کاربران رایگان با محدودیت‌های روزانه کرده است. هنگامی که کاربران سهمیه روزانه خود را تمام کردند، GPT-4o به GPT-3.5 برمی‌گردد.

نکات برجسته GPT-4o شامل ترجمه زبان بلادرنگ ازجمله ورودی و خروجی صوتی است. این مدل جدید هوش مصنوعی همچنین می‌تواند اسکرین‌شات‌ها را تجزیه‌وتحلیل کند و زمینه مربوط به اطلاعات نمایش داده‌شده بر روی صفحه‌نمایش شما را ارائه دهد.

نظر شما درباره رایگان شدن هوش مصنوعی سفارشی ChatGPT Custom GPT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی